^me^ Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 jeg har fryktelig lyst på en saftig browniekake, men har bare kakao, ikke sjokoladeplater... finnes det en oppskrift på det?
^me^ Skrevet 15. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2012 jeg kom over denne forresten http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?482 *tusle på kjøkkenet for å begynne*
Rararara Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 (endret) veronikaslillematkrok.blogspot.no/2010/10/brownies-med-kakaopulver.html har ikke prøvd den men den dukket opp da jeg googlet Ser du fant en oppskrift. Kos deg! Endret 15. august 2012 av Rararara
^me^ Skrevet 15. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2012 (endret) jaaaaaaada...så setter du frem alle tingene du trenger og ser 2 kartonger egg i kjøleskapet og tenker, jeg har iallefall nok egg!så åpner du de så er det 1 egg i hver kartong...... det ble denne oppskriften istedet: Hvis lysten på Brownies uten egg melder seg igjen, og du er alene, kan du jo prøve denne: Brownie in a cup 4 ss mel 4 ss sukker 2 ss kakao 2 ss olje (nøytral) 2 ss vann en klype salt. Bland alt i en stor kopp, og sett i mickro-ovnen 1 min på full styrke og NYT! Funker fint med hakkede nøtter eller sjokolade oppi også Endret 15. august 2012 av ^me^
Kvist Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Hvordan ble den du prøvde? Klarer ikke helt å se for meg brownie uten sjokolade, uten egg og uten smør. Min oppskrift er nemlig mest de tre tingene og sukker
She_Leiva Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Hvordan ble den du prøvde? Klarer ikke helt å se for meg brownie uten sjokolade, uten egg og uten smør. Min oppskrift er nemlig mest de tre tingene og sukker For ikke å glemme: I mikro?
^me^ Skrevet 15. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2012 (endret) den var så som så, du må ha noe søtt som is til, ellers blir den altfor mektig og bitter synes jeg, men det smakte brownie! verd å prøve, tar deg 2 minutt å lage! Endret 15. august 2012 av ^me^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå