AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Det siste halve året har jeg hatt søvnproblemer, men nå har det blitt så ille at jeg at jeg må ta en halv innsovningstablett før jeg legger meg. Gjør det kun når jeg skal på jobb/skole, men likevel er det jo 5 dager i uken... Spiser sunt og går masse turer. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er det noen som har prøvd melantonin? Kanskje dette kan hjelpe meg? Anonym poster: 670179249a7c314c9faae45dae17e1a9
muttra Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 er der noen som kan akupunktur i nærheten av deg det koster litt , men er verdt å prøve, før en tilfører kroppen noe ekstra jeg slet med søvnen i fjor pga omstendigheter rundt meg (en alvorlig syk forelder) og fikk akupunktur for en betennelse i skulderen og den som satte nålene på meg visste om de omstendighetene og spurte meg om søvnen eller den manglende søvnen min , og jeg fikk "sovenål" også, den natta sov jeg 9 timer , ikke bare lå og snurret i sengen uten å sovne og jeg har fått sove siden men innimellom så har omstendighetene vært slik at jeg har bedt om å få "sovenål" fordi planene har vært slik at jeg har visst at den og den natten vil jeg ikke få sove, og sove har jeg gjort helt uten bivirkninger av medikament
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Jeg har også god erfaring med akupunktur. Melatonin har ikke fungert for meg. Det er hovedsaklig brukt til å regulere døgnrytme, så om det bare er innsovningen du sliter med vil ikke det være mye til hjelp. Anonym poster: 9bd3f947fba6eea9a10ac551f8f1c7eb
James Blond Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Jeg har sort belte i søvnproblemer.. Melatonin hjalp ikke meg i det hele tatt. Jeg har gått en del år på Nozinan, som skal fungere som en innsovningstablett. Dette fungerte i mange år, men hjalp meg kun med innsovningen, og i mindre grad til å beholde søvnen natten igjennom. Jeg synes allilkevel at den hjalp meg masse.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Jeg har sort belte i søvnproblemer.. Melatonin hjalp ikke meg i det hele tatt. Jeg har gått en del år på Nozinan, som skal fungere som en innsovningstablett. Dette fungerte i mange år, men hjalp meg kun med innsovningen, og i mindre grad til å beholde søvnen natten igjennom. Jeg synes allilkevel at den hjalp meg masse. Nozinan er egentlig et antispsykotikum og ikke sovemedisin, men en vanlig bivirkning er tretthet og derfor blir den noen ganger skrevet ut for søvn. Fint at den har hjulpet for deg! Anonym poster: 9bd3f947fba6eea9a10ac551f8f1c7eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå