Gå til innhold

Fra "hei" til sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på fredag møte en jeg flørtet litt med på en sommerleir for tre år siden. Det er vel ingen av oss som egentlig kaller det en date. Har bare avtalt at vi skal gå en tur. Men jeg har veldig lyst til å knulle henne og jeg tror at hun også er gira på meg. Hvordan bør jeg gå fram for å klare det? Det sies at hvis gutten ikke tar styringa så vil det ikke skje noe.

Anonym poster: cc45e69d40acb6ed8b71b918b4c88dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh... "ingen" eller kun du? Er noe som heter wishful thinking. Slutt å tenk med det du har mellom beina - det er iallefall tips nummer 1 om du har tenkt å komme til third base.

• Liker 5
Skrevet

Om dere har flørtet er dette en date, uansett om du kaller det en date eller ikke. :P Ja, kan være enig i den at om ikke gutten tar initiativ vil det ikke skje noe. Men er det eneste du vil å "knulle henne" som du så fint sa det? Høres ikke ut som du har så mye følelser for henne, bortsett fra at du vil ligge med henne. Og da synes jeg først og fremst du bør finne ut hva hun vil. Hvis hun ser på deg som en potensiell kjæreste, mens du bare synes hun er deilig og kun vil ha sex, så bør du kanskje passe på at du ikke sårer henne.

Anonym poster: 4701b1662f76bcadf7426618b9306940

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som du har så mye følelser for henne, bortsett fra at du vil ligge med henne.

Følelser kommer eventuelt senere. Jeg er ikke typen som blir forelsket fort.

Anonym poster: fd777f1fee11f4b22ced5bec6c81c108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...