AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Lurer på om det er menn som jobber for politiet her. Det er ikke fordi jeg har en skitten fantasi, men bare nysgjerrig. Men siden vi er inne på tema, hva synes dere om at mange jenter fantaserer om litt av hvert med en politimann? Anonym poster: 72e5c9ed546d6378cc56fd9ea96ff575
Gjest Skogmann Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Nei. Men jeg er tidligere spesialjeger i forsvaret, og selv om det er hundre ganger tøffere enn politi, så hører man aldri om at noen har fetisjer for oss! 3
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 hva synes dere om at mange jenter fantaserer om litt av hvert med en politimann? Akkurat den kommer ikke som en bombe.. for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Nei. Men jeg er tidligere spesialjeger i forsvaret, og selv om det er hundre ganger tøffere enn politi, så hører man aldri om at noen har fetisjer for oss! Joda, klart det! Men man ser dere jo aldri . Anonym poster: 72e5c9ed546d6378cc56fd9ea96ff575
jabx Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Nei. Men jeg er tidligere spesialjeger i forsvaret, og selv om det er hundre ganger tøffere enn politi, så hører man aldri om at noen har fetisjer for oss! Det er vanskelig å ha fetisjer om dere når dere aldri er i nærheten. Politiet, derimot... 2
Gjest Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Det er vanskelig å ha fetisjer om dere når dere aldri er i nærheten. Politiet, derimot... Det kommer jo an på hvor man vandrer 1
Gjest Skogmann Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Hva er det egentlig som tenner sånn med politifolk? Er det uniformen, eller er det makten de utøver over de svakeste i samfunnet? 3
jabx Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 (endret) Hva er det egentlig som tenner sånn med politifolk? Er det uniformen, eller er det makten de utøver over de svakeste i samfunnet? Politiet kan utøve makt over hvem som helst i samfunnet. I teorien kan de til og med arrestere statsministeren dersom han gjør seg skyldig i noe som gjør det nødvendig. Power! Spesialjegere kryper jo bare rundt i gjørma og skyter folk på avstand Endret 14. august 2012 av jabx 2
Gjest Vena Cava Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Nei. Men jeg er tidligere spesialjeger i forsvaret, og selv om det er hundre ganger tøffere enn politi, så hører man aldri om at noen har fetisjer for oss! Syns nå det høres ganske HOT ut jeg. Tipper du er en av de som drar damer uten å være klar over det selv.
Guybrush Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Haha. Nei, det er sykt. Men, kvinner tenner på makt i en eller annen form. Intellektuell, fysisk, rettslig..doesnt matter De har forstått det i marinen, hvite dressuniformer med choker og gull/sort bling funker gull Første sitat etter at vi ankommer utestedet, to venninner: "hei, vi har aldri klint med noen i uniform vi!"
Gjest Skogmann Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Syns nå det høres ganske HOT ut jeg. Tipper du er en av de som drar damer uten å være klar over det selv. Kan man dra damer uten å være klar over det selv? Jo, jeg er ganske kjekk tror jeg, kjerringa sier det i hvert fall :D Men, jeg ser ikke akuratt ut som noen supermann, og er vel for lav for de fleste damer(180). Jeg dro i hvert fall ikke så mye damer før.
Gjest Skogmann Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 (endret) De har forstått det i marinen, hvite dressuniformer med choker og gull/sort bling funker gull Første sitat etter at vi ankommer utestedet, to venninner: "hei, vi har aldri klint med noen i uniform vi!" Jeez. Personlig synes jeg det er turnoff med damer som tenner på uniform, så jeg har aldri sagt til noen dame at jeg var jeger. Det er kanskje ikke SÅ sexy med finlandshette, svømmeføtter og dritt og møkk over hele trynet heller, hehe. Prøv lokfører-uniform neste gang, se om det har samme effekten. Dersom det ikke gir noen umiddelbar effekt, så forklar at du bestemmer over toget og alle som er på det! Endret 15. august 2012 av Skogmann 2
Gjest Skogmann Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 (endret) Og forresten, kan ikke påstå at jeg har noen fetisj for uniformer. Det kan være digg, men ikke noe mer, (siden du skrev hormoner mener jeg. Og fordi jeg svarte i denne tråden). Nei, ikke jeg heller :D Ser jeg sexy stuepike-uniform tenker jeg bare at det må være forferdelig å måtte jobbe for så lite lønn. Men jeg tipper kvinnelige politifolk kan være ganske harde i senga, og det er flott. Endret 15. august 2012 av Alice i Eventyrland
Cleopatra* Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Tjaaa, jeg tenner ikke på politifolk, men fine forsvarssoldater får flere plusser i min bok. Har selv en eks med bakgrunn fra en elitétropp, og synes man merker det på personligheten til mange av disse folka også.
Gjest gnækvåg Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Men siden vi er inne på tema, hva synes dere om at mange jenter fantaserer om litt av hvert med en politimann? Fint, blir selv keen av politikvinner
Gjest mjaow Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Nei. Men jeg er tidligere spesialjeger i forsvaret, og selv om det er hundre ganger tøffere enn politi, så hører man aldri om at noen har fetisjer for oss! Blir du med på date?
Gjest mjaow Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Skogmann: jeg har aldri dratt så mye damer som da jeg troppa opp i militær uniform ute på byen (utkledningsfest) Du trenger da ikke uniform for å dra damer 1
Silfen Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Politimann? Næææh. Men kjente en gang en fallskjermjeger i UK. Nam. 1
Guybrush Skrevet 15. august 2012 #19 Skrevet 15. august 2012 Du trenger da ikke uniform for å dra damer You just made my day
Norbertine Skrevet 15. august 2012 #20 Skrevet 15. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå