Stueloff Skrevet 12. august 2013 Forfatter #141 Skrevet 12. august 2013 Heklet disse i fjor. Babytøflene hadde jeg oppskrift på, men de store improviserte jeg på underveis. Har forresten etter bildet ble tatt byttet ut de heklede snørene med ordentlige skosnører på voksentøflene. Anonymous poster hash: e16a6...ab0 Slike fikk nevøen min i fødselsgave fra gudmora mi. Utrolig stilige!
Wonders Skrevet 12. august 2013 #143 Skrevet 12. august 2013 her er en søt liten rett, en liten salat. Ritzkjeks, fetaost, bladperskille, sorte oliven og chreeytomater 3
Yme Skrevet 13. august 2013 #144 Skrevet 13. august 2013 Lagde oppstas, eller hva det heter, til nevøen min, i dåpen hans. 14
Armitage Skrevet 19. august 2013 #146 Skrevet 19. august 2013 Jeg tok å shredda en t-skjorte som jeg kjøpte billig på ebay. Nå er den hundre ganger kulere:P Neste prosjekt blir en Metallica t-skjorte:) http://instagram.com/p/dDOnn2pbIz/ 1
Yme Skrevet 19. august 2013 #147 Skrevet 19. august 2013 flettelue Er det forskjell på flettelue og strikkelue? Jeg tok å shredda en t-skjorte som jeg kjøpte billig på ebay. Nå er den hundre ganger kulere:P Neste prosjekt blir en Metallica t-skjorte:) http://instagram.com/p/dDOnn2pbIz/ Den så tøff ut! Har du noe bilder av hvordan det så ut før, så man kan sammenligne? Du får legge ut bilde i outfit-tråden etter hvert, så vi får se hvordan den ser ut på
Armitage Skrevet 19. august 2013 #148 Skrevet 19. august 2013 Er det forskjell på flettelue og strikkelue? Den så tøff ut! Har du noe bilder av hvordan det så ut før, så man kan sammenligne? Du får legge ut bilde i outfit-tråden etter hvert, så vi får se hvordan den ser ut på Da må jeg ta bildet fra ebay. Men den så sånn ut: Ja, jeg får vel legge ut et bilde av hvordan den er på etterhvert. Er bare så vanskelig å ta et bra bilde av meg selv i helfigur, så da må jeg få noen andre til å gjøre det.
Yme Skrevet 19. august 2013 #149 Skrevet 19. august 2013 Da må jeg ta bildet fra ebay. Men den så sånn ut: Ja, jeg får vel legge ut et bilde av hvordan den er på etterhvert. Er bare så vanskelig å ta et bra bilde av meg selv i helfigur, så da må jeg få noen andre til å gjøre det. Det ser ut som at den er mye kulere etter at du fiksa den opp ja, så da blir det morsomt å se hvordan den sitter på, etter hvert! Ser ut som du har en flott musikksmak også, må jeg si
Armitage Skrevet 19. august 2013 #150 Skrevet 19. august 2013 Også driver jeg på med denne vesten. Men det tar lang tid:P Jeg skal dekke hele vesten med nagler og slik. Åpne den i sidene og lage snøring og antakelig gjøre noe kult på ryggen:) 1
Armitage Skrevet 19. august 2013 #151 Skrevet 19. august 2013 Det ser ut som at den er mye kulere etter at du fiksa den opp ja, så da blir det morsomt å se hvordan den sitter på, etter hvert! Ser ut som du har en flott musikksmak også, må jeg si Takk og takk. Plussa innlegget ditt også. Var en veldig fin oppsats:)
Yme Skrevet 19. august 2013 #152 Skrevet 19. august 2013 Takk og takk. Plussa innlegget ditt også. Var en veldig fin oppsats:) Takk! Jeg hadde aldri tatt i en blomst før, så jeg blei fornøyd med utfallet Du får slenge opp et bilde av vesten din, når den er ferdig da. Ser ut som at den kan bli kul! 1
KristineS Skrevet 30. november 2013 #153 Skrevet 30. november 2013 Etter å ha flytta til ny og større leilighet hadde vi plutselig litt lite julepynt, og på studentbudsjett ble resultatet at en billig isoporkrans og masse restegarn ble tatt i bruk. Og jeg ble så absolutt fornøyd med resultatet =) 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #154 Skrevet 30. november 2013 Etter å ha flytta til ny og større leilighet hadde vi plutselig litt lite julepynt, og på studentbudsjett ble resultatet at en billig isoporkrans og masse restegarn ble tatt i bruk. Og jeg ble så absolutt fornøyd med resultatet =) julekrans.jpg Nøster brukes jo mye i interiør nå, så dette var jo meget aktuelt! Likte det godt Hvor mye skal du ha for en slik en? Anonymous poster hash: f5f5d...11e
KristineS Skrevet 30. november 2013 #155 Skrevet 30. november 2013 Nøster brukes jo mye i interiør nå, så dette var jo meget aktuelt! Likte det godt Hvor mye skal du ha for en slik en? Anonymous poster hash: f5f5d...11e Hehe. Tror nok ikke det blir produsert flere slike "Litt" lei av å nøste garn kan du si.
cocoon Skrevet 3. desember 2013 #156 Skrevet 3. desember 2013 Etter å ha flytta til ny og større leilighet hadde vi plutselig litt lite julepynt, og på studentbudsjett ble resultatet at en billig isoporkrans og masse restegarn ble tatt i bruk. Og jeg ble så absolutt fornøyd med resultatet =) julekrans.jpg Den var veldig fin altså, inspirerende:) Noe å prøve ut kanskje... Tok det veldig lang tid?
KristineS Skrevet 3. desember 2013 #157 Skrevet 3. desember 2013 Den var veldig fin altså, inspirerende:) Noe å prøve ut kanskje... Tok det veldig lang tid? Brukte vel to kvelder på det totalt =) Det som tok lengst tid var å lage alle smånøstene. Men det funka fint å holde på med mens jeg så på tv, så da gikk det greit framover likevel.
cocoon Skrevet 3. desember 2013 #158 Skrevet 3. desember 2013 Brukte vel to kvelder på det totalt =) Det som tok lengst tid var å lage alle smånøstene. Men det funka fint å holde på med mens jeg så på tv, så da gikk det greit framover likevel. Ååh, men det var jo ikke ille:) Blir muligens hjemmelaget julepynt i år da:)
Soleklart Skrevet 28. februar 2014 #159 Skrevet 28. februar 2014 *drar fram tråden, fra glemselens mørke avgrunn* 1
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #160 Skrevet 30. august 2014 Har laget hattehylle (og lampa oppå der da) Manglet en skrue til den ene kroken, så den er litt skeiv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå