Gå til innhold

Vis oss dine kreasjoner!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heklet disse i fjor. Babytøflene hadde jeg oppskrift på, men de store improviserte jeg på underveis. Har forresten etter bildet ble tatt byttet ut de heklede snørene med ordentlige skosnører på voksentøflene.

Anonymous poster hash: e16a6...ab0

Slike fikk nevøen min i fødselsgave fra gudmora mi. Utrolig stilige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vennepar fikk baby

Pakken;

1173818_10153113085415285_483915933_n.jp

kortet

521997_10153113086070285_2083981711_n.jp

• Liker 1
Skrevet

her er en søt liten rett, en liten salat.

Ritzkjeks, fetaost, bladperskille, sorte oliven og chreeytomater

543870_10153113095050285_341378739_n.jpg

• Liker 3
Skrevet

Lagde oppstas, eller hva det heter, til nevøen min, i dåpen hans.

971584_10153101181555433_718766843_n.jpg

• Liker 14
Skrevet

flettelue :)

Er det forskjell på flettelue og strikkelue? :klo:

Jeg tok å shredda en t-skjorte som jeg kjøpte billig på ebay. Nå er den hundre ganger kulere:P Neste prosjekt blir en Metallica t-skjorte:)

http://instagram.com/p/dDOnn2pbIz/

Den så tøff ut! Har du noe bilder av hvordan det så ut før, så man kan sammenligne? Du får legge ut bilde i outfit-tråden etter hvert, så vi får se hvordan den ser ut på :)

Skrevet

Er det forskjell på flettelue og strikkelue? :klo:

Den så tøff ut! Har du noe bilder av hvordan det så ut før, så man kan sammenligne? Du får legge ut bilde i outfit-tråden etter hvert, så vi får se hvordan den ser ut på :)

Da må jeg ta bildet fra ebay. Men den så sånn ut:

Depeche%20Mode%20Black%20Photo.jpg?rt=ncJa, jeg får vel legge ut et bilde av hvordan den er på etterhvert. Er bare så vanskelig å ta et bra bilde av meg selv i helfigur, så da må jeg få noen andre til å gjøre det.

Skrevet

Da må jeg ta bildet fra ebay. Men den så sånn ut:

Ja, jeg får vel legge ut et bilde av hvordan den er på etterhvert. Er bare så vanskelig å ta et bra bilde av meg selv i helfigur, så da må jeg få noen andre til å gjøre det.

Det ser ut som at den er mye kulere etter at du fiksa den opp ja, så da blir det morsomt å se hvordan den sitter på, etter hvert! Ser ut som du har en flott musikksmak også, må jeg si ;)

Skrevet

Også driver jeg på med denne vesten. Men det tar lang tid:P Jeg skal dekke hele vesten med nagler og slik. Åpne den i sidene og lage snøring og antakelig gjøre noe kult på ryggen:)

post-54686-0-90977700-1376945751_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Det ser ut som at den er mye kulere etter at du fiksa den opp ja, så da blir det morsomt å se hvordan den sitter på, etter hvert! Ser ut som du har en flott musikksmak også, må jeg si ;)

Takk og takk. Plussa innlegget ditt også. Var en veldig fin oppsats:)

Skrevet

Takk og takk. Plussa innlegget ditt også. Var en veldig fin oppsats:)

Takk! Jeg hadde aldri tatt i en blomst før, så jeg blei fornøyd med utfallet :ler:

Du får slenge opp et bilde av vesten din, når den er ferdig da. Ser ut som at den kan bli kul!

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Etter å ha flytta til ny og større leilighet hadde vi plutselig litt lite julepynt, og på studentbudsjett ble resultatet at en billig isoporkrans og masse restegarn ble tatt i bruk.
Og jeg ble så absolutt fornøyd med resultatet =)

• Liker 8
Skrevet

Etter å ha flytta til ny og større leilighet hadde vi plutselig litt lite julepynt, og på studentbudsjett ble resultatet at en billig isoporkrans og masse restegarn ble tatt i bruk.

attachicon.gifjulekrans.jpg

Nøster brukes jo mye i interiør nå, så dette var jo meget aktuelt! Likte det godt :) Hvor mye skal du ha for en slik en? :fnise:

Anonymous poster hash: f5f5d...11e

Skrevet

Nøster brukes jo mye i interiør nå, så dette var jo meget aktuelt! Likte det godt :) Hvor mye skal du ha for en slik en? :fnise:

Anonymous poster hash: f5f5d...11e

Hehe. Tror nok ikke det blir produsert flere slike :P "Litt" lei av å nøste garn kan du si.

Skrevet

attachicon.gifjulekrans.jpg

Den var veldig fin altså, inspirerende:) Noe å prøve ut kanskje... Tok det veldig lang tid?:)

Skrevet

Den var veldig fin altså, inspirerende:) Noe å prøve ut kanskje... Tok det veldig lang tid? :)

Brukte vel to kvelder på det totalt =) Det som tok lengst tid var å lage alle smånøstene. Men det funka fint å holde på med mens jeg så på tv, så da gikk det greit framover likevel.

Skrevet

Brukte vel to kvelder på det totalt =) Det som tok lengst tid var å lage alle smånøstene. Men det funka fint å holde på med mens jeg så på tv, så da gikk det greit framover likevel.

Ååh, men det var jo ikke ille:) Blir muligens hjemmelaget julepynt i år da:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

*drar fram tråden, fra glemselens mørke avgrunn*

:fnise:

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Gjest fotballflue
Skrevet

Har laget hattehylle (og lampa oppå der da)

Manglet en skrue til den ene kroken, så den er litt skeiv

post-82804-165130_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...