Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hei! Hvor mange er dt av dere her inne? Tenkte det hadde vært gøy å sett! Dere som ser på kvinner som objekter, som mindreverdige nestenmennesker, som dumme skapninger som skal stå på kjøkkenet/brukes til "kos" eller byttes ut så fort som mulig, er dere her inne? 2
Margit25 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Tror ikke noen av disse idiotene som er her vil stå fram..
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Tror ikke noen av disse idiotene som er her vil stå fram.. Nei, du har kanskje rett der. Det ligger vel i deres natur å være ganske så feige..? (Kanskje det lokker dem frem, litt sånn "Neihei, jeg er jo tøff! Tøffest! Ser du ikke det utifra meningene mine?)
Margit25 Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Nei, du har kanskje rett der. Det ligger vel i deres natur å være ganske så feige..? (Kanskje det lokker dem frem, litt sånn "Neihei, jeg er jo tøff! Tøffest! Ser du ikke det utifra meningene mine?) Haha! Ja, det er sant.
Gjest BM2 Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Tja... Du er litt moderat i uttalesene, men ok, jeg skriver meg på listen din.
Gjest Skogmann Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jeg også. Tar du med en øl til meg fra kjøleskapet Badebuksa? Kan du ikke ta å vaske opp litt, gjerne i sexy undertøy mens du er der inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå