Gå til innhold

Hvor my burde jeg gå ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://i.imgur.com/VXByV.jpg

Basert på dette bildet, hvor mange kg tror dere jeg trenger å ta av?

Anonym poster: 0e38bc7d434cf7251c0005a67f85e584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å si, kanskje et sted mellom 5-10 kg. Du er jo ikke akkurat tykk, har bare litt ekstra fett på magen.

Skrevet

Synes ikke du trenger å gå ned noenting, egentlig! Du ser helt normal ut utifra det bildet :) Vil du stramme deg opp er det bedre å trene, men synes som sagt at du ikke trenger å fokusere på vektnedgang i det hele tatt.

• Liker 5
Skrevet

Veldig vanskelig å si, folk bærer vekt så forskjellig!

Du bør uansett ikke fokusere på et spesifikt tall, da man lett kan bli for opphengt i det, og det er umulig å vite på forhånd hvordan det tallet vil stå til kroppen din. Du bør heller fokusere på å gå ned til du når er punkt der du er fornøyd med kroppen din, og føler deg vel. Hvis du bare trener fokusert, og spiser riktig/ikke for mye, så vil antagelig kroppen din stabilisere seg selv, men det kan selvfølgelig ta litt det. Jeg personlig velger heller det, enn å gå på en rask diett for eksempel :)

Skrevet

Synes ikke at du trenger å gå ned noen kilo egentlig, men du kan trene magen slik at det ser strammere ut?

Skrevet

Synes ikke at du trenger å gå ned noen kilo egentlig, men du kan trene magen slik at det ser strammere ut?

Trening er absolutt veien å gå! Meeeen, noe som det virker som mange misforstår, det er ingenting som kan bli strammere UTEN at fetter over forsvinner. Man kan f.eks. ha så kraftige muskler som bare det i magen, uten å ha six-pack, så lenge man har et visst lag fett over musklene.

Ikke at jeg sier TS nødvendigvis har for mye fett for min eller andres smak, men jeg antar hun vil ha det vekk selv, siden hun spør.

• Liker 1
Skrevet

Trening er absolutt veien å gå! Meeeen, noe som det virker som mange misforstår, det er ingenting som kan bli strammere UTEN at fetter over forsvinner. Man kan f.eks. ha så kraftige muskler som bare det i magen, uten å ha six-pack, så lenge man har et visst lag fett over musklene.

Ikke at jeg sier TS nødvendigvis har for mye fett for min eller andres smak, men jeg antar hun vil ha det vekk selv, siden hun spør.

Du har absolutt rett. Det jeg mente var at hun burde fokusere på magen, men sånn ellers så trenger hun ikke å gå mye ned i vekt.

Skrevet

Jeg vil si 5kg. Du hadde jo fin kropp!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 170cm og veier 63kg

-TS

Anonym poster: 0e38bc7d434cf7251c0005a67f85e584

Skrevet

Du har helt riktig vekt for høyden. Hvis jeg var deg ville jeg heller sørget for å være aktiv hver dag i moderate mengder. Det er utrolig hvordan en kropp kan forandre seg bare ved å gå 30 minutt hver dag.

Anonym poster: 6a174654b617b2cce8b138d5dd71601b

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg er litt sjokkert over 10 kg ned som noen foreslo jeg. Ts er da på langt nær overvektig, og da er ti kg utrolig mye!

Som de andre sier, trening er alltid sunt, ellers ser du helt fin ut i mine øyne :)

• Liker 7
Skrevet

Var jeg deg, ville jeg ha stua bort vekta og ikke tenkt på hvor mange kilo du vil ned. Hent heller fram målebåndet og mål deg hver 2. Uke. Jeg tror du ville fått en veldig definert og smekker kropp med styrketrening (misforstå meg rett, du ser helt smashing ut nå også!)

• Liker 1
Skrevet

Tren STYRKE! Ikke tenk vektnedgang!

Anonym poster: 75ecbe5d5148f315f8149b83462e4192

• Liker 1
Skrevet

Ned 3 kg med fett, opp 6 kg med muskler.

Anonym poster: 3399bbc03b569b3615e210a90ed8cd19

• Liker 1
Skrevet

HELT umulig å si. Hvor mange kilo mener du selv du bør gå ned?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hmm, det ser ut som du er en "fudge", hard utenpå, men myk og fettete inni. Synes ikke du burde gå ned etter vekt, men kanskje etter midjemål

Du skal ikke være mer enn 88 cm rundt magen på det største. Helst skal du være under 80. Dette er fordi magefettet ikke er bra for deg :)

Bottom line: ikke fokuser på vekt, men fokuser på centimeter :) Hvordan du går ned/blir sunnere er opp til deg :) Du ser forresten kjempebra ut, men det går på helse, ikke bare utseende.

Skrevet

10 kg. Da hadde du blitt flott!

Anonym poster: f22e4fc78509118c9ef2d616b3635d35

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...