Gå til innhold

Spiller dere jenter noen gang hard to get ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en myte eller ikke om at noen jenter noen ganger spiller litt hard to get ?

Har dere eksempler på hard to get kommentarer, oppførsel etc ??

Og går det an å skille klart mellom oppførselen til en jente som spiller hard to get VS total uinteressert.

Og en annen ting. Er det sant at enkelte jenter leker deilig ?

At de later som de ikke bryr seg om noen andre enn seg selv,at

de nesten aldri ser på gutter, ivertfall ikke hvis han titter ?

Anonym poster: 2aaae7651c9ab19a0607352a7cc44dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiller hard to get noen ganger. Eller... før da, nå har jeg jo kjæreste, vært sammen med ham i 3 år. Før det gjorde jeg det "hele tiden". MEN - til en viss grad! Grensen mellom å virke uinteressert og "hard to get" er liten.

Når jeg spiller hard to get tar jeg på meg lur-smilet og virker litt avvisende, men deltar likevel i samtaler. De fleste menn liker å jobbe litt for byttet sitt! Var på byen her en dag, og møtte en i baren som kom og sjekket meg opp, kjæresten satt ved et bord lengre inn. Han i baren spurte litt flørtende hvem jeg var ute sammen med, og jeg kjente det var litt morsomt å bli sjekka opp (kjæresten min er min første ordentlig kjæreste, og det var litt morsomt med annen oppmerksomhet, kjæresten synes det er morsomt selv), så jeg dro den litt før jeg svarte "unnskyld, hva sa du?", og gjentok det en gang til, for da ble det veldig tydelig at han ønsket å snakke mer med meg. Da dro jeg på smilebåndet og sa "åh, jeg er her med typen!"... Stakkaren ble helt fra seg, haha, huff.

Synes "hard to get" er litt misvisende, man skal jo ikke være hard to get! Man skal være easy to get, men med forførende kroppspråk. Eksempel: Før jeg møtte kjæresten min var jeg veldig forsiktig med å virke påtrengende. Derfor sa jeg sjeldent først "hei" osv. Det jeg gjorde var å gå gjennom rommet, rett i ryggen, møte blikket til en jeg likte, dra på et lite smil, for så og spankulere videre. Jeg kunne sette meg ned ved et bord, møte blikket til vedkommende et par ganger, smile lett og feste blikket på noe annet igjen. Dette trikset funket hver eneste gang!

Når det kommer til å spille hard to get i starten av et potensielt forhold, da er det en annen sak. Da bør man heller tenke på å være forsiktig. Å dele alt for mye informasjon på en gang kan skremme bort enhver partner. Å vente med sex er veldig individuelt, men hopper du til køys på første date er det jo en fare for at han tror du er løs på tråden og ikke tar deg seriøst.

"Leker deilig"? Vet ikke hva du legger i det, men det har kanskje en sammenheng med å spille hard to get? Jeg "leker" iallefall forførende som skrevet over. Men jeg overser ikke menn, og har heller ikke imot at de titter. Det tar jeg bare som et kompliment. Men det må sies at det er forskjell på titting og visuell voldtekt da, haha :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hard to get, så jeg trenger ikke spille.

Anonym poster: d829c32aa019907a3f7d685f1cfda50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par venninner som gjør det tror jeg. Selv har jeg ikke peiling på hva jeg driver med, men så er jeg heller ikke på leting etter noe. Greier ikke helt å flørte heller da, jeg er mer den som vil få folk til å le, haha. Men jeg merker at hvis jeg går ut med jentene jeg henger med, så kler de seg så sykt nøye og pent, og sitter hele kvelden for å se pen ut og ser egentlig ut som de kjeder seg noen ganger (som om de venter på oppmerksomhet)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller ikke hard to get, men finner jeg deg ikke interessant, er jeg hard to get. Nei, og da hjelper det ikke alltid å være dritpen. Værste jeg vet er gutter som går rundt med holdningen "jeg kan få hva enn jeg vil ha". Da får du iallefall ikke meg!

Er jeg interessert, så gidder jeg ikke å late som om jeg ikke er det. Men jeg er kanskje litt tilbakeholden før jeg har registrert at det er gjensidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Nei, jeg er ekstremt dårlig på både sjekking, flørting og spill, så stort sett så aner jeg virkelig ikke hva jeg gjør eller hvordan det påvirker mennene rundt meg. Men siden jeg er ganske forsiktig og sjenert så er det ikke umulig at det kan oppfattes som at jeg spiller hard to get, jeg har ikke så mange muligheter til å teste det ut :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller ikke hard to get, men finner jeg deg ikke interessant, er jeg hard to get. Nei, og da hjelper det ikke alltid å være dritpen. Værste jeg vet er gutter som går rundt med holdningen "jeg kan få hva enn jeg vil ha". Da får du iallefall ikke meg!

Er jeg interessert, så gidder jeg ikke å late som om jeg ikke er det. Men jeg er kanskje litt tilbakeholden før jeg har registrert at det er gjensidig.

Enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har spilt hard to get ved flere anledninger.. Men det ender bare med at fyren trekker på skuldrene og går til nestemann (dvs kvinne), så nei, den strategien har aldri funket for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

JA!

Ved å unngå å svare på meldinger til han jeg "har noe på gang med" av og til, jeg vil jo ikke være "tilgjengelig" hele tiden.

Ellers funker det fint å overse menn også, spesielt på utesteder, da blir de bare enda mer "ivrige".

Tror nok de fleste menn liker å måtte jakte litt på oss damer ;-) Det der med jakt ligger vel i menns urinnstinkt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Men det handler som regel om at jeg bare ikke vil virke for ivrig. Jeg svarer, men ikke etter 10 sekunder. Er jævlig dårlig på slikt uansett, tar som regel aldri hint, og klarer ikke å se forskjellen om gutter liker meg eller om de bare vil være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rimelig vanlig, men det fungerer i hvert fall ikke på meg slik jeg ser at en del jenter her har erfart med andre menn.

Jeg mister rett og slett interessen om jeg ikke får noe tilbake og er ikke interessert i å overbevise en kvinne om hva hun går glipp av. Det er nok av jenter som faktisk viser interesse. Og det gjør meg interessert i å fortsette å vise interesse for henne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer sånn at jeg kan holde igjen litt, og ikke bare kaste meg rett i armene med en gang en jeg tenker jeg kanskje kunne ha lyst til å kost litt med. Men ikke for å spille, mer for å betrakte han litt først, for å finne ut om jeg vil bruke tid på han eller ikke.

Anonym poster: 4765a272a675b7c8788f27c0015ea083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiller ikke. jeg har prinsipper.

jeg sover ikke over hos enn mann eller han med meg før det har godt en stund.

har ikke sex før det har gått ganske lenge.og man begynner å bli seriøse.

ingen hjemme dates før vi har vært på minst 5 dates.

jeg vil ikke prate om sex før det blir aktuelt å fullføre i virkeligheten.

det betyr ikke at jeg ikke vil ha mannen,men jeg har visse prinsipper som er viktig for meg.

Anonym poster: 1628191a7cbd7459316b6fe8f749e8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...