AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Ok, here goes; Jeg har aldri fått orgasme når jeg har hatt sex, så derfor har jeg gått til innkjøp av et vibratoregg. Jeg testet ut dette nå for første gang og er usikker på om jeg kom eller ikke.. Jeg holdt på en stund først med litt svak vibrering og jobbet meg oppover.. Så kom jeg til et punkt hvor jeg kjente en sitring i kroppen og ukontrollerte stønn(litt i sex og singelliv stil:p). Jeg lå og vrei meg litt og alt kjentes bare godt og så var det liksom over. Det her kan ikke ha vart i mere enn 20 sekunder. Jeg tok vekk egget og kjente det akkurat som jeg hadde puls i underlivet.. Kom jeg? Eller? Noen som har noen synspunkter, eller tips til en nybegynner? Anonym poster: 8c8d8b777a3368a7f3ba6e545bac71ea
sila Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Hmm.. Jo, takk for det Jaja, da må jeg si jeg gleder meg til fortsettelsen
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 og hvis du fortsetter etter den første.. ikke stopper når det blir skikkelig deilig, men fortsetter.. så kanskje du kommer flere ganger!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå