Gå til innhold

Spiser dere ofte "posemat"?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Jeg prøver stort sett å unngå altfor mye posemat, men må innrømme at jeg tyr til det de dagene tiden og/eller kreativiteten ikke strekker til. Det blir helst saus på pose, og så lager jeg resten fra bunnen, men jeg må innrømme at jeg synes både italiensk og meksikansk gryte fra Toro smaker godt!(Og er fryktelig praktisk...) icon_smile.gif

Alt i alt bruker jeg vel posemat et par ganger i uka. Hva med dere?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er redd for at vi tyr til poser og pakken ganske ofte. Det er rett og slett ikke tid til annet.

Men vi pynter gjerne litt på sauser og gryter, bruker det som utgangspunkt og tilsetter krydder, rømme og sånt.

Vi er også flinke til å kjøpe ferdige gryter i litt finere dagligvarebutikker. De er jo nesten som hjemmelagede og fåes i løsvekt.

Men til fest og i helgene prøver vi å lage ekte saus og sånt.

Skulle gjerne brukt tiden på å lage mat, men det blir jo ikke hverken tid eller overskudd til sånt i en hektisk hverdag! Prøver heller å styre unna pizza på døra og gatekjøkkenmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle jeg ha gjort uten Toro??

Enkelt, greit og kjapt.

Det skumle er vel at nivået på egne sauser blir dårligere når det kun brukes pulver.

Skjønner egentlig ikke hva som er så galt med å bruke det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er enda en toro spiser.

Det er jo så lettvint og godt, kansje ikke så sunt å spise for mye av det men.

Tror vi bruker det ivertfall en til to ganger i uka.

Vi bruker vel mest av gryteretter, potetstappe, og supper.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det går mye i Toro her, og da helst sauser. Har fryktelig dårlig samvittighet for det, tenker på tilsetningsstoffer som kanskje ikke ungene skulle fått for mye av! Men synes liksom ikke jeg får til sausene så gode som Toro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe posemat her i huset nei! Spiser heller litt senere, og lager alt fra ferske råvarer, hver dag. Hvis vi har dårlig tid lager vi heller stekt ris eller stekte nudler med grønnsaker i. Liker ikke posemat...

Suzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...