Avalon Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 For 3 uker siden fikk jeg besøk av et lite virus. Feber, slimhoste og litt snørr. Feberen forsvant etter en 2-3 dager, snørret etter en ukes tid, men slimhosten sitter i enda. Hvor lenge er det vanlig at slimhoste sitter? Hjelper ikke stort med hostesaft for slimhoste heller.
Gjest *Maja* Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Det kan ofte sitte i flere uker etter at du har blitt frisk. Kjempekjipt. Men pass på å holde bryst og hals varm med skjerf. Drikk også mye vann. Ingefær te med honning hjelper også
Avalon Skrevet 14. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2012 Det kan ofte sitte i flere uker etter at du har blitt frisk. Kjempekjipt. Men pass på å holde bryst og hals varm med skjerf. Drikk også mye vann. Ingefær te med honning hjelper også Takk for svar. Er årevis siden jeg hadde slimhoste sist, så husker ikke helt hvordan det var
Sugerøret Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Kjøp deg Bisolvon på apoteket.Fullfør kuren. Den er utrolig fin mot slim/slimdannelse.Jeg er astmatiker og bruker den i perioder hvor jeg er veldig tett. Uten resept på apotek
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Det finnes noen fine slimløsende brusetabletter som selges uten resept på apotek. Mucomyst?? Eller i alle fall noe med samme virkning. Funker bedre enn hostesaft på familien vår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå