wahaj Skrevet 14. august 2012 #1 Del Skrevet 14. august 2012 Er det noen her som har opplevd selvmord veldig nært, og som vil snakke privat? Trenger noen å snakke med som har opplevd det samme. Må vite hvordan man klarer å leve videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. august 2012 #2 Del Skrevet 14. august 2012 man biter tennene sammen, fortsetter å puste og tar dagene til hjelp selv om det går på autopilot en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. august 2012 #3 Del Skrevet 14. august 2012 Er det noen her som har opplevd selvmord veldig nært, og som vil snakke privat? Trenger noen å snakke med som har opplevd det samme. Må vite hvordan man klarer å leve videre... Min far tok livet av seg, så om du vil snakke, må du gjerne sende PM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 16. august 2012 #4 Del Skrevet 16. august 2012 Det har jeg. Er tre år siden faren min gikk bort. Savner ham veldig, men er utrulig hvor flinke vi mennesker kan være til å tilpasse oss forskjellige situasjoner. Du vil nok aldri komme over sorgen, men du vil klare å leve med den. Håper du får det lettere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå