Gjest AB Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hei. Har de siste dagene hatt svie og litt kløe i underlivet. Svir spesielt mye når jeg tisser. Har i tillegg hatt litt vondt i korsryggen.. vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Så i stad da jeg gikk på do, så kom det blod da jeg tørket meg. Ikke helt rent blod, var mer rosa i fargen. Synes det var litt ubehagelig at det kom blod. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg bekymre meg? Burde jeg dra på legevakta, eller kan jeg ta det helt med ro og snakke med legen i morgen?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Mest sannsynlig UVI. Kom deg til legen i morgen! Anonym poster: 4c8ce2c9eb0878397a8079d68cd9af5f
Dricka Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Går du på p-piller eller annet? jeg hadde blod i urinen da jeg hadde utsatt mensen lenge for en stund siden.. men jeg hadde ingen plager da
Gjest AB Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Går du på p-piller eller annet? jeg hadde blod i urinen da jeg hadde utsatt mensen lenge for en stund siden.. men jeg hadde ingen plager da Nei, går ikke på noen p-piller og aldri gjort.
Dricka Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Nei, går ikke på noen p-piller og aldri gjort. okei, da er hvertfall det helt utelukka
Gjest AB Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 okei, da er hvertfall det helt utelukka :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå