Gå til innhold

Bruk av wingman - hvor vanlig er det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ute på byen med ei venninne, og ble sjekket opp av en type der. Han hadde tydeligvis med seg en kompis som anstrengte seg litt vel mye for å prate med venninna mi, om hvor bra vi ( kompisen og jeg) så ut. Til meg kommenterte han at kompisen likte meg godt osv osv. Et klassisk wingman stunt.

Men hva er poenget, han som sjekket meg opp var så flott at han ikke hadde trengt en wingman - hadde det ikke vært fordi jeg er en luremus.... Og allerede opptatt....

Uansett, er dette vanlig taktikk blant kompiser? Og hva vinner wingman kompisen på dette? Antar dette i såfall er en taktikk for å prøve å score?? Og en wingman ender da opp med ingenting ? <br /><br /> Anonym poster: 258734b6b55555f05923beed850581ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig. Jeg gjør det ofte når jeg er ute med kompiser. Enten at en kompis wingman-er meg, eller at jeg wingman-er han.

Målet for min egen del er stort sett bare å ha det gøy den kvelden, og se hvordan kjemien med jenten er. Men en del gjør det nok for å prøve å score ja.

Jeg gjør det for å være en god bro' med kompisen min. Han gjør det for å være en god bro' mot meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...