Gå til innhold

Slanking og Ritalin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er overvektig og vil gjerne ha en veldig "kickstart" på nedgang. Har hørt at noen har fått "hjelp" av Ritalin... Noen som har erfaring? Hvor får man evnt tak i dette? Regner med at legen ikke skriver dette ut for en slik grunn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ikke legen skriver det ut uten videre, er det vel også en grunn til det? Husk at ritalin kan føre til avhengighet. Det er et kjedelig svar, men sats på trening og et kosthold. Det er nok det du vinner mest på når alt kommer til alt..

• Liker 2
Skrevet

Spar meg! Ritalin er et sentralstimulerende stoff på lik linje med amfetamin! Ønsker du virkelig å proppe i deg dette, fremfor å spise mindre/mer fornuftig og å øke mengden fysisk aktivitet?

Skrevet

Spar meg! Ritalin er et sentralstimulerende stoff på lik linje med amfetamin! Ønsker du virkelig å proppe i deg dette, fremfor å spise mindre/mer fornuftig og å øke mengden fysisk aktivitet?

jeg er ikke ts men ja :)

Anonym poster: 871f76788895d08157b90c9f0ea98ac6

Skrevet

Funker det, ja. Men er det lurt at noen med så dårlig disiplin og viljestyrke at de ikke klarer la være ete seg halvt ihjel prøver seg på et relativt sterkt rusmiddel?

Svaret sier seg selv.

Skrevet

ikke ødelegg hode ditt med det der , tro meg !

Skrevet

TS, Ritalin er en medisin som skal brukes i samråd med lege. Jeg ønsker ikke å ha en tråd som omhandler råd om å bruke ritalin som slanketriks, da dette strider mot KG sine regler.

Tråden stenges.

Kosemose, mod

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...