Gå til innhold

Er 178 cm for høyt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes du er heldig, jeg! Absolutt det fineste å være høy i mitt syn, både kvinner og menn. :-)

Selv er jeg 1.71 og kunne ønske jeg var noen cm høyere. 1.75 er vel det mest ideelle etter mitt syn for en kvinne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Du blir ikke noe lavere av å bøye nakken og krumme ryggen, så rett deg opp! :-) Jeg var ikke så fornøyd med høyden min da jeg var yngre, men det er faktisk ikke noe du kan gjøre noe med, så prøv å lær deg og like den. Det er kjempefint å være høy! Og ta til deg det som har blitt sagt i tråden.. Og du er så absolutt ikke alene, vi er ganske mange høye jenter i dette landet.

Skrevet (endret)

Åh, jeg syns du er heldig :hjerter_rundt:

Jeg er 170, og skulle gjerne vært 5-7 cm høyere. Hadde jeg vært det hadde jeg sett ut som en kjempe fordi jeg er litt overvektig (typ 7 kilo), men jeg syns slanke, høye jenter med laaange ben er ufattelig fint!

Som flere sier: Rett deg opp i ryggen og vær stolt av høyden din, både med og uten hæler. Er sikker på at du ser smashing ut!

Endret av Adegami
Gjest Lurifix
Skrevet

178+ er helt klart for høyt! Sånne jenter ser bare ned på meg(bokstavelig talt) og ler meg i trynet. :(

Skrevet

178 er da helt perfekt!

Og så klart du kan ha høye hæler. :)

Ikke bøy nakken for å se lavere ut, det ser bare dumt ut. ;) Vær stolt av høyden din!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 169 cm og har komplekser fordi jeg synes jeg er kjempelav. Vi kunne godt ha byttet høyde for min del.

Anonym poster: 8077684039b8970e94fd421f05098e3d

• Liker 1
Skrevet

178 cm, eller litt over 180 cm med høye hæler, er virkelig ikke noe problem.

Jeg er 182 cm eller noe, og da er ikke høyden et problem før man er nærmere 190 cm og en skummel kjempe :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...