Gå til innhold

Er 178 cm for høyt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også 178cm, og bruker hæler opptil 15 cm når jeg er ute. Var selvfølgelig usikker på lengden min før, men nå synes jeg egentlig bare at det er fint :) Bruk hæler, rett deg opp, og du kommer helt garantert til å bli mindre usikker på høyden din etter hvert :) Er en grunn til at modeller må være så lange, det er fint!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.64 og hater det. Skulle gjerne vært over 1.70.

Anonym poster: 70e8ec29ced8c3c885a95c9d96fa3f84

Skrevet

Jeg er selv 178 og skjønner problemet ditt. Var der for noen år siden, følte meg forferdelig ubekvem med høyden, enda jeg har venninner som er høyere enn meg. Etterhvert begynte jeg å akseptere meg selv og nå er jeg veldig komfortabel med å være høy selv med 12 cm hæler på. Aldri opplevd noe negativ med den heller. Både høye og lave gutter som prøver seg så det skal du ikke tenke på! Det verste er om du krymper deg sammen, vær stolt over høyden din.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om høyde i det hele tatt. Dama er da like fin om hun er lav eller høy!

Jeg er 182 cm selv og har datet flere som har blitt høyere enn meg med høye hæler. Det gjør meg ingenting. Har ikke noe imot å kysse oppover... :ler:

Vær stolte av høyden deres uansett hvor høye dere er. :)

Skrevet (endret)

Halla jenter, bare dere er sjarmerende, søte, og greie så har guttene lyst på dere... fordi høyden har ingenting å si :)

Jeg har vært sammen med en jente som var litt høyere enn meg, og det plaget meg ikke.

Endret av twang
Skrevet

Det er jo en grunn til at skuespillere i filmer er høye og slanke. Og det er fordi menn synes det er svært tiltrekkende! Hvem er de største filmstjernene?

Nicole Kidman er 1.79 (hun var gift med Tom Cruise som er 1.72)

Katie Holmes er 1.75

Cameron Diaz er 1.75

Katherine Heigl er 1.75

For ikke å snakke om rålekre Elle Macpherson (med kallenavnet "The Body"). Hun er 1.83 høy og er kåret blitt kåret til verdens vakreste. http://www.imdb.com/media/rm2180822272/nm0000512

Alle modeller er høye!

Jeg trodde virkelig bare det var lave jenter som hadde komplekser for høyden. Høye jenter blir hele tiden fremhevet som det ultimate. I alle reklamer er det høye jenter. Vær stolt av høyden din! Høyde er sexy.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er selv 180 cm og mannen min er så vidt litt lavere enn meg. Jeg bruker daglig sko med heler som er 6 - 8 cm. Det gjør at jeg føler meg mer feminin og får bedre holdning. Som ung hata jeg å være så høy og gikk i mange år med lut rygg for å virke lavere. Dattera mi som er 11,5 år er allerede 170 cm og veldig fornøyd med å være lang, jeg skal gjøre alt jeg kan for at hun ikke skal få de samme dumme tankene om å være lang som jeg hadde. Jeg var alltid missunnelig på de små nette venninnene mine mens de på sin side ønska seg høyden min.

Har en datter som er 7 år og, hun er allerede 136 cm, sønnen min på 9 er 154 cm så jeg får nok noen lange flotte unger.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Høye jenter er like hotte som de lave. Er selv bare 182, og bryr meg lite om dama er høyere. Eksen min var 185 og 190 med hæler. Jeg veide riktignok over 100kg og var brei som ei låvedør, så hun følte seg nok ikke liten ved siden av uansett.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om høyde i det hele tatt. Dama er da like fin om hun er lav eller høy!

Jeg er 182 cm selv og har datet flere som har blitt høyere enn meg med høye hæler. Det gjør meg ingenting. Har ikke noe imot å kysse oppover... :ler:

Vær stolte av høyden deres uansett hvor høye dere er. :)

Jøss. Det var et FORBAUSENDE likt svar. Jeg lover at jeg skrev det før jeg leste ditt.

Skrevet

Jeg er 196.

For min del kan damer således være så høye de bare gidder, og gå på stylter om så er.

Lekkert.

• Liker 2
Skrevet

I mitt tilfelle er det motsatt - jeg har ikke noe i mot lavere menn, men er redd for at de synes det er lite mandig å ha en dame som er høyere enn dem selv. Har både lest og hørt endel kommentarer fra menn om at de foretrekker at dama er lavere enn dem selv og jeg tror de fleste menn tenker slik også.

Anonym poster: 15ab9d0e71d892eeef7996e6fe912d8e

:goodbye:

Syntes det faktisk er utrolig digg med en kvinne som bærer høyden sin med stolthet og hverken er flau over egen høyde eller mannens høyde (dersom han er lavere).

Anonym poster: 5042ce64fe07d2fbfb9d2ee57214d86e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.64 og hater det. Skulle gjerne vært over 1.70.

Anonym poster: 70e8ec29ced8c3c885a95c9d96fa3f84

Søsteren min er 170 og hun har alltid følt seg for høy... Hun bruker nesten aldri høye heler og har ikke så bra holdning. Skulle ønske hun kunne rette seg opp og bruke høye heler - da hadde hun sett mye mer feminin ut. Kanskje det samme hadde funket for deg, TS.

Jeg er 162 cm og elsker det. Er tynn, og ser dermed yndig, liten og nett ut (som Ulrikke Lund :hjerte: bare at jeg faktisk er enda spedere enn henne). Jeg ønsker ikke å være høyere! Bruker likevel høye heler daglig, men kun pga at det ser elegant ut og passer til klesstilen min. Jeg vet om mange på min høyde som hater høyden sin, kjempetrist syns jeg, alle høyder har sin sjarm og sine fordeler!

Anonym poster: 468dc0a0e43e281a5c0d6d234f3b0444

Skrevet

Jeg er 178. Føler meg veldig komfortabel med høyden min, også i høyhælte sko :) Kjæresten min er 174. Ingen av oss tenker over forskjellen i det hele tatt.

Da jeg var ungdom syne jeg ikke det var så kjekt å være så høy. Men da jeg ble voksen og bare hadde positive opplevelser rundt høyden min, fikk jeg god selvtillit og følte at jeg så flott ut :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Høye kvinner sexy. Kvinner med dårlig holdning er ikke sexy. Slutt å bøye nakken din.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er helt perfekt!

Med høye hæler passerer du mine 187 cm, men jeg kan helt fint leve med det. :)

Bær høyden med stolthet, og bøy for guds skyld ikke nakken.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det som er viktig er at du retter opp ryggen og er stolt av den du er. Bær din høyde med eleganse! 178 er faktisk en flott høyde, og det er ikke tilfeldig at denne høden er populær i modellbyråer.

Jeg kjenner forøvrig en kunstner som har forsket litt på høyde og makt. Høyde gir fordeler i næringslivet dersom man vil jobbe ledende. Det gjelder også kvinner, og er faktisk en av årsakene til at menn dominerer.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet

Ja det er mye som er populært blant modellene ville ikke nødvendigvis sagt at modell kropp er noe å trakte etter likevel

Anonym poster: f943f2ffa59351603725fc65ccde58a1

Skrevet

Ja det er mye som er populært blant modellene ville ikke nødvendigvis sagt at modell kropp er noe å trakte etter likevel

Du er helt på bærtur! Nå snakker ikke vi om slankepress. Her snakker vi om høyde! Og de modellene du ser i reklemer på Tv eller på plakater i byen, på kjøpesenteret og alle andre steder er ikke så tynne som det du poster der. Men de ER høye! De er sexy og høye.

Mistenker deg for å være en lav jente med komplekser for det, siden du absolutt måtte poste et bilde som er så utenfor tema.

Anonym poster: e34ab842f06d11d4a2b6e23b79a192d0

• Liker 4
Skrevet

Du er helt på bærtur! Nå snakker ikke vi om slankepress. Her snakker vi om høyde! Og de modellene du ser i reklemer på Tv eller på plakater i byen, på kjøpesenteret og alle andre steder er ikke så tynne som det du poster der. Men de ER høye! De er sexy og høye.

Mistenker deg for å være en lav jente med komplekser for det, siden du absolutt måtte poste et bilde som er så utenfor tema.

Anonym poster: e34ab842f06d11d4a2b6e23b79a192d0

Ja hvorfor så jeg ikke den komme? Alt på kg dreier seg om sjalusi må vite.

Jeg sier bare at modell kroppene er ikke alltid er så veldig fine verken sånn eller slik

Skrevet

Høye jenter er vakkert. Bær høyden med verdighe jentert. Ikke krum nakken, lut ryggen eller ha en kroppsholning som Mette Marit. Det er lite fint

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...