Gå til innhold

Billig tøs!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har Big Brother bilett,og som så på i går kveld?

Etter at Mikki målte penisen sin så har jo Monica vært helt på tuppa,men i går gikk det over alle grenser...

De ble enige om å gå i badstuen kl 19.30 for å ha sex!

Som sagt,så gjort.

De satt en evighet og klina før Monica satte seg skrevs over Mikki og fikk puttet stasen inn...

Jeg ble helt paff,for så billig trodde jeg ikke Monica var!

Helt greit at de hadde lyst på hverandre,men BB er over på søndag,og de kunne vel ventet?

Jeg satte på tv'n tidligere i dag og da satt Monica og sutret for at det kanskje ble vist på Tv!!!!!

Hallo???

Nei,dette er noe av det tåpeligste jeg har vært vitne til...

Flere som så det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men hadde likt og sett det. Mikki skryter jo så veldig av denne "stasen" sin.

Det hele blir innmari teit, for så vidt jeg husker var Monica "innom" Remi også...

Bekymret for at det ble vist på TV? He,he, de er jo på TV 24 timer i døgnet...

Har du forresten sett at de pynter seg før hver direktesending? De skal jo på TV...

Noe så dumt!!!!

Enig med deg.

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg SÅ ikke stasen til Mikki,for Monica passet hele tiden på og ha kjolen dekket over..

Derimot var det ikke vanskelig å skjønne hva de drev med.

Maken til fjortis-fakter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Monica som er billig, og er det fordi hun er jente?

Hva med Mikki da? Eller er det helt greit at han gjøre det samme, og det uten å få stempelet billig?

Lurer litt icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dhalia! Jeg er så enig så enig! Når en jente ligger rundt omkring, da er hun billig. Men når en gutt ligger rundt omkring, da er han "ram"!!

Er det muuuulig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei da,de er faktisk like billige begge to..

Eneste forskjellen er at Mikki er mann,så han SKØNNER IKKE BEDRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til siste anonym:

Du har helt rett *ler så jeg griner*

Og med fare for å pådra meg alle menns vrede.... ta det med humor davel *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 2002, og fremdeles får folk hodene sine til å vri ut formuleringer som "billig tøs" om en jente som har tilfeldig sex, uten å si et kvidder om mannen.

Jeg er sjokkert - ikke over de to sexatletene, men over mannsjåvinistiske holdninger som fremdeles finnes!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kanskje vi bare misforstår hverandre. Kanskje Monica blir kallet billig tøs, fordi hun beviste det i går, mens Mikki har vi allerede godkjent som slask og billig. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo to voksne mennesker, og kan vel få lov å ha sex med hvem de vil, hvor de vil og når de vil, uten at noen trenger å kalle dem både det ene og det andre!

Okay, så er det ikke helt "stuerent" at man gjør dette på tv, men alle vet jo hvor av-knappen er om en ikke vil se!?

En annen ting er om deltakerne etterpå sitter og sutrer over at det kanskje kommer på tv, det blir litt for teit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For meg er det like dumt av dem begge å gjøre det de nå har gjort.....

men Mikki har vel hele tiden gitt klart uttrykk for at han har ønsket å ha sex der inne, og jeg tror ærlig talt det var hans mål ved å delta....at han skulle få ha sex på TV. Han har etter mitt syn bevist "gått" etter den jenta som det ville være størst mulighet til å få kn*llet på direkten, og lyktes med det.

Monica derimot har sagt at dette er uaktuelt, selv i perioden da hun hadde den såkaldte "tafse-avtalen" med Remi. Hadde hun sagt rett ut at hun ikke brøy seg om hva andre mente om at hun hadde hatt sex på TV når hun selv hadde lyst, ja da syns jeg det hadde vært greit og ikke noen forskjell fra hva Mikki sier og nå har gjort.

Derimot har hun tatt på seg en maske om at "slik gjør man bare ikke" og så ikke kalrt å holde det, rett og slett fordi hun ikke mente det selv..... hun har holdt seg unna for at ikke foreldrene skal føle seg uvel ved hennes oppførsel.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...