Gå til innhold

leggene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget for et par mnd siden at de øvre leggmusklene (antakelig) på den ene leggen er tydelig mye større enn på den andre leggen. Også har jeg ikke tenkt så mye på det. Jeg skjønner at ikke alle av samme type muskler alltid er like stor men dette er så tydelig stor forskjell, det synes veldig godt.

Jeg har trent lite det siste året pga sykdom som har før til en del utmattelse. Men det har ikke noe med leggene å gjøre. Men har generelt aldri vært en person som har trent kjempe mye, men var mer aktiv før.

Jeg har ikke vondt i noen av leggene nå, men har vært litt plaget før av at den uten de store musklene har blitt forstrekt veldig lett uten at legene har tatt det alvorlig. Og som regel har det bare vært vondt i et døgn eller en uke, aldri over flere uker. Kan det ha noe med dette å gjøre? At musklene er "helt flate"? Man skulle heller tru at det er de store musklene som er unormale hos meg siden jeg ikke trener.

Kan det være noe annet enn at muskelen er stor? Vann? Ødem? Jeg syns ikke at resten av leggen er hoven.

Anonym poster: 19792c2b23321ce9a3251e91a6ea863a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten prøvd å trykke på "leggmuskelen" og det blir ikke noe merke som bruker lang tid på å gå bort, som ved ødem. Det blir ikke noe merke. Det blir bare merker etter trange sokker, men det skjer jo med alle.

Skrevet

få deg noen nye og ikke sitt her og bæs!!! har andre ting å tenke på enn leggene dine!

Skrevet

Øh, det er mange innlegg her på KG jeg finner totalt uinteressante men da velger jeg å la vær å svare og ikke synke ned til ditt nivå :skratte:

Det er en grunn til at de har laget "kropp og helse" her, for at folk skal kunne spørre om sånne ting, men det har du sikkert ikke skjønt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...