Gå til innhold

Hvilke tv serier anbefaler du (thriller)


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du kan være åpen for Sci-Fi vil jeg anbefale Battlestar Galactica. En veldig god serie, i Lost stil - bare enda mer avansert og bedre. Unike og gode karakterer, og ikke overdrevent til å være Sci-Fi.

Ellers:

The Walking Dead er jo et godt alternativ - hvis ikke du har fått det med deg så langt.

The Shield, Awake, Lost (men den har vel de fleste fått med seg), Breaking Bad er absolutt til å anbefales, Game of Thrones, Fringe, Firely og The 4400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest linneawarp

Hvis du kan være åpen for Sci-Fi vil jeg anbefale Battlestar Galactica. En veldig god serie, i Lost stil - bare enda mer avansert og bedre. Unike og gode karakterer, og ikke overdrevent til å være Sci-Fi.

Ellers:

The Walking Dead er jo et godt alternativ - hvis ikke du har fått det med deg så langt.

The Shield, Awake, Lost (men den har vel de fleste fått med seg), Breaking Bad er absolutt til å anbefales, Game of Thrones, Fringe, Firely og The 4400.

Jeg liker ikke døde mennesker - så the walking dead er ikke aktuelt for meg. synes Lost er verdenskjedeligste serie! :P Hehe.

Games of Thrones følger jeg med ja, også The 4400..:Skal prøve å få til Breaking Bad - takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Shield og The Wire synes jeg er gode serier, ellers er jeg glad i Prison Break, Numbers, The killing, Luther, Blue Bloods, Criminal Minds selvsagt og Law & Order: Special Victims Unit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...