Evie Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Noe som har tips til frisør i Oslo? Min faste frisør er i Fredrikstad, men skal gifte meg i Oslo og trenger en frisør der. Skal ha håret slik http://www.google.com/search?hl=en&site=&source=hp&q=eva+longoria+hair+&oq=eva+longoria+hair+&gs_l=mobile-gws-hp.3..0j0i10l2j0l2.1831.10004.0.10523.19.10.0.9.9.0.234.1433.0j9j1.10.0...0.0...1ac.NpcwVwkZZlY. ønsker også å sminke meg selv så vil bare ha håret fikset. Er også interessert i å vite hva dere betalte :-)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Oslo er stort, så om du kunne spesifisere litt mer hvor i Oslo, så er det litt lettere å anbefale frisør Ang linken din, så viste den bare til diverse bilder og artikler om Eva Longoria - som ikke akkurat har bare én frisyre å vise frem Skal du rett fra frisør til vielsesstedet? Det har også litt å si, i fall du må kle deg hos frisøren (plass osv) Anonym poster: 7000d4867b97885a14f6c8a52a953d6a
Evie Skrevet 16. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2012 Jeg skal få kopiert inn riktig bilde, men det er ikke så viktig egentlig. Vil bare høre hvilken frisør folk har brukt og hva de har betalt. Jeg kan kle meg om hjemme eller hos frisøren og forloveren min er gravid så er svært fleksibel på hvor i Oslo. Håper på svar :-)
rachel who Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Jeg har funnet meg en glimrende frisør; daniella på Adam og Eva på Paleet. Hun er litt dyr, men verdt alle pengene. Henne anbefaler jeg på det varmeste.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg har funnet meg en glimrende frisør; daniella på Adam og Eva på Paleet. Hun er litt dyr, men verdt alle pengene. Henne anbefaler jeg på det varmeste. Hva er dyrt? Jeg har ikke vært hos frisør i Norge på årevis, så jeg lurer. Anonym poster: eec5cf79e13e32c21d787e3af302fe83
rachel who Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Hva er dyrt? Jeg har ikke vært hos frisør i Norge på årevis, så jeg lurer. Anonym poster: eec5cf79e13e32c21d787e3af302fe83 Jeg etterstripet og klippet håret. ca. 3000 kr.
Gjest Gemini7 Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Hei! Giftet meg i fjor og fikset håret hos Fyrstikktorget frisør på Helsfyr, hos en kjempeflink homofil mann som jeg ikke husker navnet på Ikke for å sette noen i bås, men bare hvis du skulle ringe så er det vel ikke så mange menn der Han var veldig flink! Utrolig god på sminken, selv om jeg så at du ville gjøre det selv Det ville i utgangspunktet jeg også, men så hadde denne frisøren en deal på bryllupspakke (håroppsett+sminke) på gulesiderdeals rett før bryllupet så da slo jeg til.. Jeg betalte 1800 for denne pakka, altså hår og sminke, men det var altså på deal-pris, så jeg tror nok egentlig jeg måtte punget ut med opp mot det dobbelte på fullpris.. Du kan jo evt ringe og høre om prisen på bare håroppsett. Jeg var veldig fornøyd med ham i alle fall, og jeg er megakresen, både på sminke og hår.. Hvis prisen er veldig viktig for deg, vil jeg anbefale å sjekke ut Hendrix hair på Majorstua eller Frogner (2 avd). Veldig mange rosabloggere (Fotballfrue, fx) bruker denne salongen og jeg tenkte derfor at det sikkert var dyrt, men sjekket prisen og fant ut at de faktisk er temmelig rimelige til Oslo å være. Så de siste gangene har jeg brukt dem, men dog ikke testet oppsett. er ellers kjempefornøyd, jeg går til Elisabeth på avd Frogner som kom på 3. plassen i NM for frisører tidligere en gang. I følge prislista deres koster oppsett bare 800. http://www.hendrix.no/prisliste/ Kan jo evt være de tar mer for brudeoppsett.. bare et tips om prisen er viktig
Evie Skrevet 22. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2012 Tusen takk!! Kommer til å sjekke ut begge deler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå