Gå til innhold

Gutter og trang forhud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er den rette biten av forumet å spørre på, men jeg har sett flere folk som har nevnt trang forhud og så lurte jeg på hva det egentlig vil si. Er det at gutten ikke får forhuden forbi hodet på penis? Er det da når penis er erigert eller slapp? Hva bør man gjøre / tenke på hvis man blir sammen med en gutt som har trang forhud? Jeg får av en eller annen merkelig grunn ikke dette spørsmålet ut av hodet, så da håper jeg at noen kan ta seg tid til å gi meg et svar :)

Anonym poster: fd8d5a6d676ed3c2c40778418bf69674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer at trang forhud dreier seg om at man ikke kan trekke forhuden helt tilbake. Om det gjelder når den er slapp eller stiv, evt. begge deler kommer an på hvor innsnevret/trang forhuden er. Noen sliter med begge deler, for andre gjelder det når den er stiv.

Det man bør tenke på er at det kan være smertefullt å ha "harde" samleier hvis forhuden stanser litt opp. Noen sliter med det, andre ikke, så man må rett og slett prate med den det gjelder. Det man kan gjøre selv er å strekke ut forhuden (dette går fint for mange) over tid eller man kan prøve ulike typer salver som skal gjøre forhuden litt mer elastisk og ettergivende. Er den veldig trang kan man lage et kirurgisk snitt i forhuden som gjør at det blir plass nok . I mer sjeldne tilfeller med noen komplikasjoner kan det være omskjæring som er eneste mulighet. Måtte faktisk gjøre det selv for en fem år tilbake.

Anonym poster: 8bbbc212fc91d8493c1445a387134ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...