Gå til innhold

Tunge piercing? Hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd fra både menn og damer..

Typen har luftet sine tanker om at sexlivet kanskje ikke er så spennde lenger, og føler at jeg tar lite initiativ.. Jeg derimot føler at min selvølelse blir litt knekt her..

Ja han tar alltid initiativ og er den som tar meg, for meg er dette supert. Men nå viser det seg at han drømmer om å bli tatt ordentlig selv...Hvordan kan jeg vise mer initiativ og hva skal jeg gjøre? Er ikke vandt fra tidligere å måtte være den som er "leder"...

Men det jeg finner mest sårbart..

Jeg har piercing i tunga, og denne vil jeg helst ikke ta ut. Men typen klager stadig over at den alltid er i veien.. Pleier ikke å suge han så ofte, men her om dagen ble det til det , men måtte stoppe underveis da han mente det ikke var noe deilig på grunn piercingen?? Hele greia ble veldig kleint og jeg følte meg som veldig lite flink i senga kan du si.... Jeg har derimot hørt fra tidligere at menn synes dette er ektra deilig, og generelt er positive til det??

Hva mener dere?

Anonym poster: c14d5c857adc5a1353a9a2c45c3b87d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg mann så jeg vet jo ikke hvordan det føles, men jeg har hørt og lest om mange menn som synes det er digg å bli sugd med tungepiercing. Når det gjelder sexlivet som han synes har blitt mindre spennende -sånt skjer gjerne når man har vært sammen lenge, men har har jo fortalt om noe han ønsker, det kan jo være småting som er nok, når dere har seg -rull han over på ryggen og ri han,når han ser på tv -start og runk han. Hvis han står og lager mat eller vasker opp -lirk hånda ned i buksa hans og lek med han. Kanskje det er alt som skal til for at alt blir topp topp igjen :) ikke bli såret, men tenk heller at nå kan dere finne ut enda mere deilige ting sammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min elsker min tungepiercing, men ikke alle kan elske det samme. Jeg hadde vurdert å ta den ut hvis jeg var deg, hvis du savner den så kan du ta den på nytt hvis det blir slutt mellom dere, det er bare en piercing. Men hvor lenge har dere vært sammen? Seriøst forhold? Hvis du ikke vil ta ut piercingen så se an forholdet litt da.

Men bruker du piercingen rett når du suger? Bruk kulen til å stimulere penishodet.

Ellers så kan du overraske han på forskjellige måter. Kom sexy lettkledd eller naken ut av badet/soverommet uten at han hadde forventet det, send han sexy mms'er av deg når dere ikke er sammen, ellers spør han hva han ønsker. Kanskje han ønsker å snakke litt dirty eller noe, du er jo ikke synsk så be han fortelle. Uten at han er forberedt så legg hånden din plutselig i skrittet hans mens dere sitter å ser på tv, begynn å masser han der. Eller plutselig så setter du deg skrevende over fanget hans, med selvsagt ditt ansikt mot hans, klin og masser han i skrittet. Ang å ta styringen så begynn med å sug han og så rir du han, uten at han har bedt om disse tingene. Vær litt kommanderende i språkbruken kanskje. Det er mye du kan finne på :) Bare bruk fantasien!

Anonym poster: f558c61462c16afd6dc5b40d5e92fccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Såååå han liker ikke at du suger han med tungepiercing... Hvorfor er det sårbart - det er jo bare hans preferanse innenfor oralsex, du burde jo faktisk heller bli glad for at han forteller deg hvordan det kan bli optimalt for hans del.

Tenner selv på dette med å bli 'tatt', selv om det nesten ikke har skjedd meg i det hele tatt. Tenningen der, for min del, ligger i at jenta er så oppslukt av egen kåthet, at hun gjør alt for at hun selv skal få orgasme. Holder meg fast og rir meg, er den mentale favoritten. Det viktigste er ikke at hun gjør selve handlingene, men at hun virkelig nyter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben her elsker piercingen min, men hadde han ikke likt den så er det jo ikke værre enn å ta den ut når dere skal ha sex ;) Tar jo to sekunder :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...