Arlea Skrevet 19. august 2012 #21 Skrevet 19. august 2012 Jeg synes kilo er en veldig dårlig enhet for å anslå fysisk forfatning. Mange gutter er "store", men uten å stor fettprosent eller dårlig livsstil, mens atter andre ser usunne ut ("ølmage", kvapsete) uten å være store og tunge. Selv foretrekker jeg gutter som liker å trene, gå tur og lage god (sunn) mat, fordi dette er mine interesser. Jeg tror ikke jeg ville snudd i døren om en gutt var overvektig eller f. eks. hadde stor mage i seg selv, for kroppen er ikke viktig for meg. Om vedkommende er en sofaslamp som er tung og få med på fysiske aktiviteter så tror jeg derimot at libidoen min hadde blitt lav over tid. Jeg er kanskje litt kresen, men jeg synes slappfisker er ganske turn-off. 2
Gjest Lurifix Skrevet 19. august 2012 #22 Skrevet 19. august 2012 Jo penere jenta er jo mer fit må du være. 1
Gjest Stille vann Skrevet 19. august 2012 #23 Skrevet 19. august 2012 For meg har ikke vekten til en mann noe særlig å si. Ved første øyekast faller jeg kanskje ikke for en som er veldig overvektig, men om han er kraftig har ikke noe å si. Heller noen kilo for mye enn noen kilo for lite. 1
iev Skrevet 20. august 2012 #24 Skrevet 20. august 2012 Vanskelig og si :-) Jeg bryr meg ikke om en mann er litt lubben.. Er nok ikke det det står på! her er det vel mer sjarm og øyner jeg blir tiltrukket av.
SusanneGullet Skrevet 20. august 2012 #26 Skrevet 20. august 2012 Heller for mye enn for lite. Rundt 100 kg er perfekt, men kunne fint strekt meg til 115-120 kg. Men ikke flesk, muskler 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #27 Skrevet 20. august 2012 Jo penere jenta er jo mer fit må du være. Sannhet med modifikasjoner. Er flust mer "ubalanserte" forhold, noe som er bra ettersom det beviser at mennesker kan falle for mye rart bare kjemien er der. Anonym poster: 6c50a00b127f96898bca0dbd189b5da3
Gjest Lurifix Skrevet 20. august 2012 #28 Skrevet 20. august 2012 Sannhet med modifikasjoner. Er flust mer "ubalanserte" forhold, noe som er bra ettersom det beviser at mennesker kan falle for mye rart bare kjemien er der. Anonym poster: 6c50a00b127f96898bca0dbd189b5da3 Flust er vel å ta i. Hver gang jeg ser en jente som er typisk sånn alle gutter sikler etter så har hun en høy trent fyr i hælene.
dilletante Skrevet 20. august 2012 #29 Skrevet 20. august 2012 Er ikke avgjørende for meg om han er tynn eller har noen kilo ekstra - men det begynner å bli viktigere at han gjør litt for å holde seg i form. Bør ikke bo på treningsstudio, men at han ikke er stillesittende døgnet rundt...er 35, og nå blir det jo mer synlig hvem av oss som lar oss forfalle i full fart, og hvem som tar litt vare på seg selv.
Steinar40 Skrevet 20. august 2012 #30 Skrevet 20. august 2012 Hovedsaken er at mannen er større og kraftigere enn dama. Ellers blir det bare komplekser og problemer av det.
Gjest Atania Skrevet 20. august 2012 #31 Skrevet 20. august 2012 Jo penere jenta er jo mer fit må du være. Nei... Det skal mye til før han skal bli for tung altså..
Gjest Janus Skrevet 21. august 2012 #32 Skrevet 21. august 2012 Hvorfor lurer du? Jeg kjenner en moderat overvektig mann som har bedre lag med kvinnene enn de fleste og en av nøklene til det er at det kunne ikke falle han inn å bry seg om vekten sin i forhold til hvordan han relaterer til kvinner. Han har selvtillit, karisma, vet hva han vil ha og går etter det uten å nøle, mens mennene med sixpack sitter nervøse i et hjørne og venter på å tømme den tiende ølen før de endelig går bort og mumler noen klønete ord. Personlig liker jeg å holde meg i god fysisk form for min egen del og det har ingenting med kvinner å gjøre, selv om det sannsynligvis ikke skader, særlig ettersom jeg føler meg mer komfortabel med meg selv når jeg er i form.
Eudyptula Skrevet 21. august 2012 #33 Skrevet 21. august 2012 Kroppsform er ikke avgjørende, og iallfall ikke angitt i antall kilo. I den grad jeg har en grense, vil jeg si at når mannen er så tung at det legger begrensninger på hans livsførsel, bør han gjøre noe med det. 1
Envy Skrevet 21. august 2012 #34 Skrevet 21. august 2012 I min bok er ikke kg ekstra greit. Eller altså, det er jo greit, men jeg personlig tenner ikke på lubne menn. 100 kg mann er deilig, når de kiloene består av store deler muskler ..men mine preferanser er nok litt utenfor normalen
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2012 #35 Skrevet 23. august 2012 Jeg datet en smellfeit fyr en gang, gikk bra det. Våre veier skiltes ad av helt andre grunner enn utseendet, for å si det slik.
Sandie Skrevet 23. august 2012 #36 Skrevet 23. august 2012 (endret) Flust er vel å ta i. Hver gang jeg ser en jente som er typisk sånn alle gutter sikler etter så har hun en høy trent fyr i hælene. Ja.Det er laaangt i fra "flust". Kan ikke huske å ha sett en eneste gang, at en jente typisk slik alle gutter sikler etter er sammen med en overvektig/kvapsete fyr. De fleste "bamsegutter" er sammen med "bamsejenter" (om man kan kalle det det) Endret 23. august 2012 av Sandie
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2012 #37 Skrevet 23. august 2012 De fleste "bamsegutter" er sammen med "bamsejenter" (om man kan kalle det det) Niks, høye bamsete fyrer har ofte en søt og liten dame.
Sandie Skrevet 23. august 2012 #38 Skrevet 23. august 2012 Niks, høye bamsete fyrer har ofte en søt og liten dame. Det finnes sikkert,men har faktisk aldri sett det. Lave i høyde,men ofte godt lubne ser jeg derimot ofte.
Tidus Skrevet 24. august 2012 #40 Skrevet 24. august 2012 Gutter med helt normale kropper, kan da dra skikkelige babes, bare de er kjekke nok ;P Man ser sjeldent skikkelige mismatches. Noen rikinger drar babes på grunn av yachten sin, men de fleste gutta som får godt trente babes, er godt trente mannebabes selv. Jenter med normale/lubne kropper, kan vel fint ta normale/lubne kropper selv. Slik ser nå verden ut i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå