twang Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Halla jenter!! Hvor mye kilo ekstra er for mye? 5 KG+ (Begynner å bli litt lubben) 10 KG+ (en liten pondus mage) 15+ KG (Ølmage) Åpenbart er 15+ kg for mye, men spørsmålet er, dersom en fyr hadde prøvd å sjekke deg opp med litt pondus, hva hadde grensen hvert
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Heller 5 kilo for lite enn 5 kilo for mye, men det er bare min personlige mening. Jenter har forskjellig smak. Anonym poster: c8d3010d5ad2de3e4bcd4fc857141fff 3
Gjest Carla H. Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg liker menn som er sexy lubben. Man får lyst å bare kose på dem. Jeg synes faktisk at det er ganske sexy. Gutter som ser ut som om de har levd på bomull og oksygen er skikkelig turn-off for min del. Det er et pluss om de faktisk ikke bor på treningstudioet også. Don't get me wrong...flott at folk passer på kroppen sin men jeg tenner mer på menn som er litt stor og sterk fordi at de har vært ute og jobbet enn disse oransje pyntedukkene som nærmest forguder kroppen som de har bygget opp ved hjelp av apparater og preparater. Om man har litt hår på brystkassen er det også bare flott det også :D I korte trekk: jeg foretrekker dem naturlig-ish Endret 13. august 2012 av Carla H. 12
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 (endret) 15 kg er IKKJE åpenbart for mykje! best med menn med fett på kroppen. ein pondus ein kan kosa med! mmmm.... Endret 13. august 2012 av Stjerner og planeter
Gjest tarandus Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Hva som er for mye kan ikke måles i kilo. Det er helheten som tenner meg, ikke hvor mye eller lite mage han har eller ikke har 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Jeg liker menn som er sexy lubben. Man får lyst å bare kose på dem. Jeg synes faktisk at det er ganske sexy. Gutter som ser ut som om de har levd på bomull og oksygen er skikkelig turn-off for min del. Det er et pluss om de faktisk ikke bor på treningstudioet også. Don't get me wrong...flott at folk passer på kroppen sin men jeg tenner mer på menn som er litt stor og sterk fordi at de har vært ute og jobbet enn disse oransje pyntedukkene som nærmest forguder kroppen som de har bygget opp ved hjelp av apparater og preparater. Om man har litt hår på brystkassen er det også bare flott det også :D I korte trekk: jeg foretrekker dem naturlig-ish I think I'm in løøøøv! Anonym poster: bd225b361f4820db0f1e11865d706d55 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Ikke mer enn en liten pondus, og ikke undervektige menn. Anonym poster: 6c50a00b127f96898bca0dbd189b5da3 1
Silfen Skrevet 13. august 2012 #10 Skrevet 13. august 2012 15 kilo ekstra er ikke for mye i det hele tatt. Det er jo ikke kilo alene som spiller inn,men kroppstype, høyde etc. 3
Leo Skrevet 13. august 2012 #11 Skrevet 13. august 2012 Heller en skikkelig, solid mann med ølmage enn en liten, mager en som jeg føler jeg må tilby meg å bære kofferten for! 2
Solsenga Skrevet 13. august 2012 #12 Skrevet 13. august 2012 I og med at jeg er litta og tynn (166/ 42), så synes jeg det blir for mye om fyren er ca 3 x så mye. Men: 1. så er det jo noen som kler noen kg ekstra også. 2. heller noen kg ekstra enn for få! (knokkelsex)
Sign Skrevet 14. august 2012 #13 Skrevet 14. august 2012 Heller for mye enn for lite! Selvsagt har damer ulik smak, men jeg har aldri falt for menn som er tynne. Jeg liker menn som er kraftige, solide... Som ser ut som om de har en god armkrok å krype inn inn . 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #14 Skrevet 14. august 2012 Halla jenter!! Hvor mye kilo ekstra er for mye? 5 KG+ (Begynner å bli litt lubben) 10 KG+ (en liten pondus mage) 15+ KG (Ølmage) Åpenbart er 15+ kg for mye, men spørsmålet er, dersom en fyr hadde prøvd å sjekke deg opp med litt pondus, hva hadde grensen hvert Det hadde ikke blitt aktuelt uansett. Styrer langt unna gutter/menn som bare har antydning til å være litt lubne. Er slank selv og kunne aldri datet en lubben/ smafeit type eller en overvektig. En ting er å være kraftig/grovbygd og i god form.Men for meg er det en total turn-off når relativt unge menn (i 30- og 40-årene) er begynt å bli overvektige og få fleskemage,som regel pga.dårlig livsstil og mye drittmat. Hvor grensen går med tanke på antall kilo er vanskelig å si. Som andre har nevnt her kan det være individuelt. Men det er jo ganske lett å se om noen har for mye, og desverre florerer det av disse "bamsegutta". Men de matcher jo den store andelen unge overvektige kvinner.. Anonym poster: fb6937c0c6b6dcc68f55efd56af579d1 1
Krakonosj Skrevet 14. august 2012 #15 Skrevet 14. august 2012 Det hadde ikke blitt aktuelt uansett. Styrer langt unna gutter/menn som bare har antydning til å være litt lubne. Er slank selv og kunne aldri datet en lubben/ smafeit type eller en overvektig. En ting er å være kraftig/grovbygd og i god form.Men for meg er det en total turn-off når relativt unge menn (i 30- og 40-årene) er begynt å bli overvektige og få fleskemage,som regel pga.dårlig livsstil og mye drittmat. Au! Men for all del, hver sin smak.
Castamere Skrevet 14. august 2012 #16 Skrevet 14. august 2012 (endret) Det hadde ikke blitt aktuelt uansett. Styrer langt unna gutter/menn som bare har antydning til å være litt lubne. Er slank selv og kunne aldri datet en lubben/ smafeit type eller en overvektig. En ting er å være kraftig/grovbygd og i god form.Men for meg er det en total turn-off når relativt unge menn (i 30- og 40-årene) er begynt å bli overvektige og få fleskemage,som regel pga.dårlig livsstil og mye drittmat. Hvor grensen går med tanke på antall kilo er vanskelig å si. Som andre har nevnt her kan det være individuelt. Men det er jo ganske lett å se om noen har for mye, og desverre florerer det av disse "bamsegutta". Men de matcher jo den store andelen unge overvektige kvinner.. Anonym poster: fb6937c0c6b6dcc68f55efd56af579d1 Det var da enda godt å se at ikke alle kvinner foretrekker lubne menn. Skjønner jo at det ikke er bra å være radmager heller, men... Jaja, jeg liker ikke lubne kvinner heller, så det går vel kanskje opp i opp. Endret 14. august 2012 av Castamere
solch Skrevet 14. august 2012 #17 Skrevet 14. august 2012 Menn kan ikke måles i kilo. Men jeg foretrekker litt bredskudra menn med store overarmer, og gjerne litt bredde rundt livet. Men jeg kan nok akseptere litt smålubbne menn også, kanskje? Merker jeg virker ekstreemt kresen. Har aldri falt for noen lubbne før, ei heller noen spinklinger. Men alt mellom normal og til brede skuder, og store over armer funker for meg. Men ansiktet er i grunn det viktigste. Har du smilet til Nate Ruess, er jeg sikkert solgt uansett hvordan du ser ut...
Theya Skrevet 14. august 2012 #18 Skrevet 14. august 2012 Heller for mye enn for lite. Min kjære er 197 cm høy og like under 100 kg. Perfekt i mine øyne
belle_ Skrevet 14. august 2012 #19 Skrevet 14. august 2012 Jeg foretrekker noen kg for mye, rundt 10 kg for mye er helt flott, litt mer går også fint. Som de fleste andre her sir, heller litt for mye enn litt for lite!
Gjest Frk. Navy Skrevet 19. august 2012 #20 Skrevet 19. august 2012 Nå er jeg kanskje litt kresen, men jeg har verken falt for lubbne eller tynne menn tidligere. Faller for menn som er i god fysisk form. Med god fysisk form mener jeg ikke typ body builder, det syns jeg blir for voldsomt, men litt definerte muskler er bra. Men hey, alle kvinner har hver sin smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå