Gå til innhold

shopping i london

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til London i oktober i år på shopping tur en helg. Lurte på om noen hadde noen tips til hvor det er litt utvalg til grei pris. Noen spesielle butikker, elle bra kjøpesenter? Liker klær fra primark og topshop, noe i den duren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oxford Street selvfølgelig, Regent Street som ligger rett ved.. Er ikke veldig kjent i London, men har shoppet i begge gatene og det er mange fine butikker der til en billig pris!

Anonym poster: f8a06a7c12d43dd43c4f9c86bca9b94b

Skrevet

Oxford Street selvfølgelig, Regent Street som ligger rett ved.. Er ikke veldig kjent i London, men har shoppet i begge gatene og det er mange fine butikker der til en billig pris!

Anonym poster: f8a06a7c12d43dd43c4f9c86bca9b94b

Skrevet (endret)

Primark har sin hovedbutikk på ene enden av Oxford Street (mot Marble Arch). Top Shop har sin hovedbutikk midt i samme gate (ved Oxford Circus).

Hvis du ønsker kjedebutikker med et prisnivå mellom de to, finner du dem over hele London. Hvis du ikke har kjempelang tid i byen er det greit å holde seg i sentrum, så slipper man å bruke mye tid på å reise rundt.

Oxford Street/Regent Street har de fleste, men anbefaler også å gå inn i Soho og gatene rundt Carnaby Street. Covent Garden har også det meste av kjedebutikker.

Anbefaler:

Forever 21

Berksha

Next

New Look

Zara

Mango

Endret av marsy
Skrevet

takk for svar! :)

noen som har noen store sentere å anbefale? har hørt om et kjøpe senter i kingston, noen som vet hva det heter?

Skrevet

Anbefaler Westfield kjøpesenter. http://uk.westfield.com/london

Det finnes to av dem, begge er kjempestore og inneholder "alt" av butikker, fra slikt som Top Shop og HM til Prada og Dior. I tillegg har du masse restauranter og alt annet et godt shoppingsenter bør inneholde.

Du finner det ene i Stratford (ved OL-parken) og det andre (og største) ligger rett ved t-banestasjonen på Wood Lane.

Vi var der på søndag under OL og det var akkurat passe med folk der. Ingen trengsel eller kø i noen butikker.

Skrevet

Jeg har også lyst å dra en tur for 3-4 dager til London. Har noen tips til gode hoteller som ligger sentralt og ikke er for dyre?

Anonym poster: 49b7b37384a43d36cf6c88e1994daa4c

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har også lyst å dra en tur for 3-4 dager til London. Har noen tips til gode hoteller som ligger sentralt og ikke er for dyre?

Anonym poster: 49b7b37384a43d36cf6c88e1994daa4c

Vi skal ligge på hotellet Travelodge nær Kings Cross station, har vært der en gang tidligere og er svært fornøyd. Er kanskje ikke hotellet med mest stjerner, men var i helt grei stand. Skal jo ikke tilbringe dagene på hotellet så :) Fikk inkludert frokost som også var veldig god. Hotellet er nært busser og undergrundsbaner, ca 20 min gå avstand til oxford street og ligge på en veldig grei pris!

Skrevet

Oxford Street anbefales selvsagt, men ta gjerne også en tur til Westfield, det store kjøpesenteret som åpnet for ikke så lenge siden. Der har du nesten alle butikkene samlet, man finner kino, butikker, flust av spisesteder osv der.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg vil anbefale Primark, jeg ELSKER primark!!! :hjertesmil:

Gjest Elissima
Skrevet

Miss Selfridge og River Island er noen av mine yndlingsbutikker i UK. Og Armani Exchange.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...