Shinana Skrevet 21. august 2012 #121 Skrevet 21. august 2012 Må si jeg har litt sympati med deg, TS. Du virker oppriktig lei deg, og det virker også på meg som du virkelig elsker kjæresten din. Jeg har tro på at det kan ordne seg for dere dersom du forteller om hva som skjedde. Det vil garantert bli vondt for din kjære, og dere går en vanskelig tid i møte, men du har vist at du vil ta ansvar for den feilen du har gjort. Det er en god egenskap. Din oppgave blir å overbevise, først deg selv, og så din kjære om at du aldri vil gjøre en slik ting igjen, og at du virkelig elsker han, og vil satse på han som den du vil dele livet ditt med. Ingen enkel oppgave, men slettes ikke umulig. Sjansen for at du mister han er helt klart reell, og det må du også være forberedt på når du forteller han om sidespranget ditt. Har du kommet til bunns i hvorfor du hoppet til køys med en fremmed, og tilbragte tre timer der sammen med han? Svaret på dette er ganske viktig for hva du kan gi din kjære av løfter om fremtiden. M.a.o. dersom du er usikker på deg selv vedr. dette så synes jeg du skal la din kjære få gå videre uten deg.
Gjest funday Skrevet 21. august 2012 #122 Skrevet 21. august 2012 Han kommer til å ha det helt jævlig om du forteller ham det, så jeg synes du skal la han få slippe det, og heller lide alene med den dårlige samvittigheten din i lang tid fremover. Men! Om du noen gang er utro igjen, om så bare et lite kyss, så er det ingen vei tilbake. Da må han få vite hvor ukontrollert og respektløs du har vært. Jeg håper du innser hvor mye du har ødelagt ham, dette er noe han kommer til å måtte kjempe med i mange år fremover. Han kommer til å ha vanskeligheter for å stole på hvilken som helst kjæreste, og det er din skyld. Virkelig dårlig gjort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå