Majott Skrevet 12. august 2012 #21 Del Skrevet 12. august 2012 Denne personen kommer aldri til å være på en fest jeg og kjæresten min er på. Vi har ikke felles venner, og jeg har ikke tenkt til pleie vennskap med fyren. Jeg kan fortelle kjæresten min alt. Det jeg lurer på er om det er det beste. Han kommer til å ta det utrolig tungt, og jeg vil ikke at han skal ha det vondt med seg selv i månedsvis for en idiotisk tabbe som aldri burde ha funnet sted. Hadde han gjort dette, ville jeg ikke visst. Ja, og så har jeg lyst til å beholde ham. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Om du IKKE sier det, kommer det alltid til å være mellom dere som en svart flekk. Du sier dette ikke skulle ha skjedd, men det gjorde det jo. Ikke i 10 minutter, men faktisk i 3 timer. Så dette er mer enn bare et lite feilsteg. Hva fikk deg til å gjøre det? Du vil helst la være å si det til han, fordi dette ikke vil komme fram fra venner. Skal man ikke si slike viktige ting til hverandre i et forhold? Skal man holde skjult på slike ting, sålenge man vet at ingen andre sladrer? Ville du visst det om han gjorde dette mot deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #22 Del Skrevet 12. august 2012 Du sa jo tidligere i tråden at du alltid har ment at det er bedre å vite en å ikke vite... ??? Helt til jeg fant ut hvor meningsløst det kan være. Har alltid trodd at utroskap stikker mye dypere. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. august 2012 #23 Del Skrevet 12. august 2012 Helt til jeg fant ut hvor meningsløst det kan være. Har alltid trodd at utroskap stikker mye dypere. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Men uansett så kommer du aldri til å klare å glemme.. Det vil ødelegge forholdet deres totalt.. Og tro meg det kommer frem før eller siden, og da er det nok forsent å fikse det uansett.. Nei han fortjener å vite det, det er nå min mening.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #24 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg var ikke bevisstløs. Med ganske bevisstløs mener jeg at jeg var ekstremt full. Jeg husker nesten ikke noe av det. Men vi må ha tilbragt to-tre timer i sengen. Tror ingen av oss fikk orgasme. Jeg husker ikke. Beklager misvisende informasjon. Vi hadde ikke sammenhengende, eksperimentell sex i tre timer. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Du kan umulig vite om fyren brukte kondom hele tiden. Du kan umulig vite om du har fått en kjønnssykdom. Hva skal du gjøre i de tre månedene inntil du vet om du har en kjønnssykdom? Innføre sex-nekt eller kondomtvang overfor kjæresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 12. august 2012 #25 Del Skrevet 12. august 2012 Helt til jeg fant ut hvor meningsløst det kan være. Har alltid trodd at utroskap stikker mye dypere. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad For deg, men vil ikke tro din kjæreste mener det samme. Dersom du vil basere forholdet på en løgn, kan du holde tett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 12. august 2012 #26 Del Skrevet 12. august 2012 Men uansett så kommer du aldri til å klare å glemme.. Det vil ødelegge forholdet deres totalt.. Og tro meg det kommer frem før eller siden, og da er det nok forsent å fikse det uansett.. Nei han fortjener å vite det, det er nå min mening.. Jo før, jo bedre. Og for all del ikke ha sex med han tilfelle du er smittet av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #27 Del Skrevet 12. august 2012 Om du IKKE sier det, kommer det alltid til å være mellom dere som en svart flekk. Det jeg er redd for er at flekken blir svartere om jeg forteller, enn om jeg lar være. Om min kjæreste hadde betydningsløs sex med noen som ikke betydde noe som helst for ham etterpå, en gang, i et langt liv, så ville jeg foretrukket å ikke vite. Men jeg er grusomt lei meg for det jeg potensielt har ødelagt mellom meg og kjæresten min. Jeg trodde også at den som elsker, ikke er utro. Men jeg tok feil. Jeg var det uansett. Det finnes ikke noe som helst tvil om at jeg elsker kjæresten min i hjertet mitt. /TS Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #28 Del Skrevet 12. august 2012 Han kommer uansett til å lure, ettersom du må vente i 3 mnd med å ha sex med han uten prevensjon. Du er jo ikke sikker på hva som hendte, du kan jo ikke vite om han brukte kondom hele tiden, og du kan være smittet av alt fra klamydia til herpes og HIV. Hva kommer han til å si til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #29 Del Skrevet 12. august 2012 Håper forresten at du selv bruker p-piller eller noe, så du slipper å være redd for en evt graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 12. august 2012 #30 Del Skrevet 12. august 2012 Det jeg er redd for er at flekken blir svartere om jeg forteller, enn om jeg lar være. Om min kjæreste hadde betydningsløs sex med noen som ikke betydde noe som helst for ham etterpå, en gang, i et langt liv, så ville jeg foretrukket å ikke vite. Men jeg er grusomt lei meg for det jeg potensielt har ødelagt mellom meg og kjæresten min. Jeg trodde også at den som elsker, ikke er utro. Men jeg tok feil. Jeg var det uansett. Det finnes ikke noe som helst tvil om at jeg elsker kjæresten min i hjertet mitt. /TS Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Sannheten vil alltid komme for en dag! Har selv akkurat fått vite om utroskap på lik linje med din nesten 6!! År etter det skjedde. Det er ikke akkurat ålreit å måtte gå gjennom en masse tester osv for å forsikre meg om at jeg ikke har blitt smittet av noe. Hadde vel sannsynligvis hatt noen symptomer innen nå, men jeg har ingen garanti for at det ikke har skjedd etter den gangen. Jeg skulle ønske jeg hadde fått valget den gangen. Mulig jeg hadde satset videre, og jobbet gjennom det, men det får jeg jo aldri vite nå. Det vondeste er at det føles som om hele ekteskapet er bygget på en løgn. I tillegg føler jeg meg som en idiot som ikke har visst noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #31 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg er ikke gravid. Hadde håpet på mer reflektert respons. Jeg tar til meg kritikken, men ingen av dere kan piske meg så hardt som jeg pisker meg selv uansett. Det hadde vært fint om noen som har erfaring fra tidligere kan skrive mer om hva de føler rundt dette. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 12. august 2012 #32 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg er ikke gravid. Hadde håpet på mer reflektert respons. Jeg tar til meg kritikken, men ingen av dere kan piske meg så hardt som jeg pisker meg selv uansett. Det hadde vært fint om noen som har erfaring fra tidligere kan skrive mer om hva de føler rundt dette. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Det har jeg akkurat gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #33 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Om du ikke forteller det, kan du forestille deg et liv med "kjæresten" din der hvert minutt, hver time og hver dag vil gå til tanken om at du hadde sex med en annen mann. Like så greit å spare deg selv for den form for tortur, selv om du egentlig hadde fortjent det. Jeg bare mener at "kjæresten" din fortjener sannheten mer. Endret 12. august 2012 av Dreamdrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #34 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg er ikke gravid. Hadde håpet på mer reflektert respons. Jeg tar til meg kritikken, men ingen av dere kan piske meg så hardt som jeg pisker meg selv uansett. Det hadde vært fint om noen som har erfaring fra tidligere kan skrive mer om hva de føler rundt dette. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Hva mener du med mer "reflektert respons"? At noen ikke synes det er så ille det har gjort? At de mener du ikke skal fortelle det? Du selv kan jo ha mange følelser rundt dette, det har du ikke sagt så mye om. Du har ikke snakket om følelser her, kun om sex i 3 timer. Hva vet vi om dette var en barndomskjæreste, en du har drømt om hele livet, eller en du plutselig møtte og fikk lyst på? Skal du ha reflekterte svar, må du kanskje skrive litt mer om hva du selv føler rundt dette, istedet for bare å si at dere hadde sex, og at du ikke husker mye rundt det. Hva i all verden skal vi produsere av refleksjon rundt det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #35 Del Skrevet 12. august 2012 Om du ikke forteller det, kan du forestille deg et liv med "kjæresten" din der hvert minutt, hver time og hver dag vil gå til tanken om at du hadde sex med en annen mann. Like så greit å spare deg selv for den form for tortur, selv om du egentlig hadde fortjent det. Jeg bare mener at "kjæresten" din fortjener sannheten mer. Håper jo kanskje at samvittigheten letter. Det jeg prøver å få frem er at sannheten ikke vil bli tolket riktig av kjæresten min. Og du trenger ikke skrive hermetegn. Jeg er en veldig god kjæreste. Bortsett fra denne natten. Vi er et veldig forelsket par. Jeg vil ikke drikke meg så full igjen, nå når jeg vet hva jeg er i stand til å gjøre. Det jeg tenker per nå, er å gi det litt tid. Se hvordan det ser ut om et par måneder. Virker det like svart? Er relasjonen vår forandret? Kan jeg "glemme" hva jeg har gjort? Jeg er ikke så feig som dere tror. Men jeg skjønner at dere gjerne vil tenke det. Jeg tenkte sånn selv før. Jeg er ute etter den beste løsningen i en vanskelig situasjon. Jeg tør å fortelle ham det. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #36 Del Skrevet 12. august 2012 Håper jo kanskje at samvittigheten letter. Det jeg prøver å få frem er at sannheten ikke vil bli tolket riktig av kjæresten min. Og du trenger ikke skrive hermetegn. Jeg er en veldig god kjæreste. Bortsett fra denne natten. Vi er et veldig forelsket par. Jeg vil ikke drikke meg så full igjen, nå når jeg vet hva jeg er i stand til å gjøre. Det jeg tenker per nå, er å gi det litt tid. Se hvordan det ser ut om et par måneder. Virker det like svart? Er relasjonen vår forandret? Kan jeg "glemme" hva jeg har gjort? Jeg er ikke så feig som dere tror. Men jeg skjønner at dere gjerne vil tenke det. Jeg tenkte sånn selv før. Jeg er ute etter den beste løsningen i en vanskelig situasjon. Jeg tør å fortelle ham det. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Hva vil du kalle deg hvis feig ikke er rette ordet? Og hvordan vil han reagere når dere må bruke kondom i 3 mnd uten forklaring? Eller vil du heller ta sjansen på å smitte han med det du evt kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #37 Del Skrevet 12. august 2012 Håper jo kanskje at samvittigheten letter. Det jeg prøver å få frem er at sannheten ikke vil bli tolket riktig av kjæresten min. Og du trenger ikke skrive hermetegn. Jeg er en veldig god kjæreste. Bortsett fra denne natten. Vi er et veldig forelsket par. Jeg vil ikke drikke meg så full igjen, nå når jeg vet hva jeg er i stand til å gjøre. Det jeg tenker per nå, er å gi det litt tid. Se hvordan det ser ut om et par måneder. Virker det like svart? Er relasjonen vår forandret? Kan jeg "glemme" hva jeg har gjort? Jeg er ikke så feig som dere tror. Men jeg skjønner at dere gjerne vil tenke det. Jeg tenkte sånn selv før. Jeg er ute etter den beste løsningen i en vanskelig situasjon. Jeg tør å fortelle ham det. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Oh, the irony. Beklager, jeg har bare ingenting til overs for utroskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #38 Del Skrevet 12. august 2012 ---- Jeg er ikke så feig som dere tror. Men jeg skjønner at dere gjerne vil tenke det. Jeg tenkte sånn selv før. Jeg er ute etter den beste løsningen i en vanskelig situasjon. Jeg tør å fortelle ham det. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Nå er du Virkerlig egoistisk.... Håper kjæresten din finner ut hvilken person du er før det har fått gått for lang tid og han har kastet bort for mye tid på deg. Anonym poster: 8e0df5869a8699940d277297ce1dc62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #39 Del Skrevet 12. august 2012 Hei. Hør her. Nå skal du få det beste rådet du kan få. Har vært i en nøyaktig lik situasjon som deg, bare at jeg var på andre siden. Hun bedro meg en gang, og sa ingenting. Dette kom frem i sin verste form, ikke fra henne, men fra en annen. Du får vær så god å si sannheten til han. Dersom du respekterer og er litt glad i han, så forteller du han dette. Noe annet er egoistisk! Til informasjon, dersom hun hadde sagt dette til meg, har muligens jeg tilgitt henne og fortsatt vært sammen med henne. Men slik ble det ikke. Du spurte om råd og dette er et godt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #40 Del Skrevet 12. august 2012 Hva vil du kalle deg hvis feig ikke er rette ordet? Heller en idiot. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå