AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10 år. Vi har hatt et helt ok sexliv fram til nå, men nå har jeg mere lyst enn noen gang før. Nærmer meg 30. Har det noe med alder å gjøre? Ingenting har forandret seg i forholdet vårt, jeg har bare mere lyst nå for tiden.. Andre som har opplevd det samme? Jeg bare synes det er så rart at jeg plutselig har fått et helt annet syn på sex. Mannen min er naturligvis super happy:) Anonym poster: 50df68513cc750db7b158714ff10294b
smilo Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Har du unger som begynner å bli mer selvhjulpne, mindre nattevåk osv, eller har det skjedd andre ting i livet ditt i det siste?
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Har hørt mye om at kvinner bare blir kåtere og kåtere med årene. Husker ikke nøyaktig hvorfor, dog.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 jo eldre ein blir (er i 30 åra) jo meir veit ein kva ein tenner på og korleis ein vil ha sexen. då slapper ein meir av og nyter det.. trur og at det ha noko med kroppsfokuset. når du er ung er du kanskje meir opptatt av at du ser bra ut i dei ulike stillingane. du er kanskje redd han ser appelsinhud og andre (herlige) "skavanker". det gjer automatisk til at du ikkje slappar av... dessutan etter ti år så er det vel såpass trygge på kvarandre at det berre nyyyyt det.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå