Gå til innhold

Noen som vet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive litt her å høre om noen kanskje har noen tanker om dette.....

Jeg har 4 nydelige døtre, og yngstejenta mi på 5 år har diabetes type 1. Hun har til vanlig et stabilt blodsukker, og det fungerer generellt veldig bra.

Men så er det bare det....en gang hver måned har hun ustabilt blodsukker og er trøtt og litt gretten- nemlig når JEG har menstruasjon! Er ikke det merkelig?

Min mann og meg har snakket mye om dette. Og det er ikke slik at jeg er DEN hormonbomba under mensperioden eller noe....såklart, jeg kjenner på kroppen at jeg ikke er 100 % i form, er litt sliten osv, men det er det.

Straks mensen kommer hos meg, endrer hun seg. Hun er irritabel og sur, og sier at hun selv ikke aner hva og hvorfor hun er sint.

Min mann mener at vi har en "connection" som er helt spesiellt på dette, og vi har jo alltid vært veldig nære. Kan det ligge noe i det? Noen som har tanker eller erfaring på området, tar jeg gledelig imot tilbakemelding!! :)

Eponine77

Anonym poster: e52be49706aaa037bcacefc27e0c6d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden flyttes til kropp og helse.

Mvh Sulosi, mod.

Gjest annemor30
Skrevet

Hun vil mest sannsynlig få mensen samtidig som deg;) Det gjør ihvertfall snuppa her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...