Peluche Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Lurer på hvordan det er å ha bryllupet sitt der. Drar ikke rundt og kikker enda, det er for tidlig. Er det fint der? Får man ha med drikke selv? Det er et krav, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg var der i bryllup august i fjor. Syntes det var nyyydelig, flott atmosfære. Jeg vet ikke om det er lov til å ha med drikken. Flott var det iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2004 #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kjenner veldig godt til Kronstad Hovedgård i og med at foreningen min er med å holder huset vedlike m.m. Slik som jeg har forstått det, så kan en ta med drikke. Jeg skal også ha mitt bryllup der en gang, og ønsker å ta med drikke selv. Som en annen har nevnt her inne tidligere, så er det lurt å leie begge etasjene. Det er fordi det er lytt mellom etasjene. Uansett så er Kronstad en nydelig plass å ha festen på. Mange har blitt viet i hagen der også. Selv liker jeg best første etasje. Andre etasje er den etasjen hvor FN veteranforeningen min og AKF har møter, så de rommene er litt mer ordinære, med unntak av det blå rommet som er ganske lite. Jeg skal på møte der på torsdag kveld. Jeg kan jo snakke litt med veteranene og prøve å finne ut litt mer om leievilkår, pris, mulighet til å ha med egen drikke og evt. egen catering hvis du vil? Veldig ofte er det veteranene som tar i mot slike bestillinger, så noe burde de vite. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Jaaaa, Saeria, vil du det? Vi kommer sikkert til å ville leie begge etasjene uansett, regner med vi inviterer rubbel og bit når vi først skal gifte oss. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 Da snakker jeg med dem for deg, da. Håper de har masse informasjon. Jeg kommer også til å trenge den infoen en gang i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. februar 2004 #6 Del Skrevet 17. februar 2004 Er spent jeg også... Det er barndomsdrømmen min å ha det der... Var der i bryllup i 1990, hvor det var bryllup både oppe og nede... Irriterende masse bråk... Skal jeg leie - leier jeg også hele huset... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. februar 2004 #7 Del Skrevet 19. februar 2004 Da har jeg snakket med veteranene. Ja, en kan ta med egen alkohol. En kan ha egen bartender også. Leieprisen varierer etter om det er helg (fre-søn) eller ikke. Gate gourmet tidl. SAS gourmet er de som er ansvarlige for utleie, og catering. Jeg fikk også vite at det er sjelden, veldig sjelden at det foregår to arrangementer på Kronstad samtidig, så han jeg snakket med mente det ikke var vits i å leie begge etg. Priser og sånn + betingelser finner du her Jeg fikk også den infoen med meg på et ark, men jeg ble fristet til å sjekke disse sidene først og der lå alt sammen! :D Håper all info dere trenger finnes der. Det eneste jeg vil anbefale er å være tidlig ute med bestilling, gjerne et år i forveien. Kronstad er veldig populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 19. februar 2004 Tusen takk Saeria!!! Skal være ute i god tid jeg, faktisk halvannet år- for hvis det er så bra som jeg tror der, så vilvilvilvilvil jeg ha det der Dessuten skal jeg gifte meg i bryllupslavsesongen og da trenger jeg sikkert ikke leie begge etasjene Takk igjen, si fra hvis det er noe jeg kan gjøre i gjengjeld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. februar 2004 #9 Del Skrevet 19. februar 2004 :bukke: Tusen hjertelig... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 nydelig er det der, har bare vært og sett der... Er nemlig der slektsnavnet mitt kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Bare hyggelig å hjelpe. :D Jeg er helt enig med deg, gleder meg!. Kronstad Hovedgård er et nydelig sted. Gleder meg til den dagen jeg kan troppe opp å be om å få skrive navnet mitt i utleieboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne Skrevet 20. februar 2004 #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei. Betyr det at man ikke kan ordne mat selv der? Bare drikke? Stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. februar 2004 #13 Del Skrevet 20. februar 2004 Det gjør nok det. Jeg mener det var et annet firma som tok seg av cateringen før, men de var ikke så flinke som de som faktisk driver huset mente de burde være. Derfor byttet vi cateringfirma, og disse er visstnok veldig flinke. Jeg satt og titta på menyen og kokkenes anbefalinger, og jeg fant mye godt jeg kunne tenke meg. Jeg syntes også det var dumt, helt til jeg så menyen. Noen små endringer som f.eks. grønnsaker til middagen er det sikkert mulig å endre på. Jeg liker f. eks. ikke sopp, og det er da klart at jeg ikke vil ha masse sopp til middagen da... :-? Nå sporet jeg vel litt av, men jeg trives så godt på Kronstad at jeg lett lar meg rive med. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå