Gå til innhold

Foreslå barbering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har vært sammen med dama i 4 år. Har det bra sammen.

I den siste tiden har jeg merket meg at hun er blitt så slapp på barbering nedentil.

Jeg tåler litt hår og det gjør meg ingenting nå og da men i det siste så synes jeg det har blitt litt irriterende. Synes hun kunne tatt bryet liksom.

Jeg holder det pent og frisert slik som hun liker det.

Er det noen måte jeg kan få sagt til henne at jeg synes hun kan barbere seg litt oftere? Er det frekt av meg å mene dette?

Anonym poster: a8190fbdf94d39ac2c8bf94a6c2e2445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent å se hvilke svar du får på spm ditt. :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke frekt å spørre.

Anonym poster: 18ae70af49081b09b87dd23ca7cec5b5

Skrevet

Hmm, det kan jo oppfattes som veldig frekt å ta det opp uansett hvordan du sier det. Men hvis hun vil og forventer at du skal holde det "pent og ryddig", så kan jo du kreve det samme tilbake..Men vet ikke helt hvordan man kan si det på en ordentlig og ikke frekk måte..

Anonym poster: ad5e436156feb1f85652aae601240963

• Liker 1
Skrevet

Hva med å gjøre det til en lek i dusjen? Vips, da er hun barbert;-) Men vær forsiktig med høvelen!!!

Skrevet

Det er lov å ønske, men ikke å kreve. Du får spørre forsiktig :wink:

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bare si at du hadde satt pris på om hun kunne barbert seg der litt oftere og kanskje legge til at det tenner deg litt ekstra f.eks? :) Det er jo ganske rett på sak, men samtidig krever du ingenting. Hadde kjæresten min sagt noe sånt til meg hadde jeg nok barbert oftere for å glede han hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare spørre da?

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke du gjøre sånn at dine vokser skikkelig ut og hun ikke liker det så kanskje hun sier i fra også sier du at hu må gjøre det da også blir dere på en måte skuls :-P Neida kødda ..

Spør henne enkelt å greit, men husk å ikke krev noe!

Anonym poster: 26ee3326011ef340ad9694440a8ddbf0

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis du vil si det på en veldig pen måte, så kan du vente til neste gang hun er glattbarbert, gi henne entusiastisk oralsex og si hvor utrolig deilig det er, og hun er, når hun er glattbarbert.

Hvis hun ikke er så sart så ville jeg bare spurt rett ut. Dere har jo vært sammen i fire år, så du burde jo vite sånn omtrent hvordan hun vil reagere. Jeg synes ikke det er frekt å spørre i det hele tatt.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Ts her

Takk for tips. Jeg skal si det rett ut, når anledningen passer.

Jeg vet at jeg ikke har noen som helst rett til å kreve dette, det har jeg aldri sagt.

Jeg ber heller ikke om glattbarbering, liker faktisk at det er litt hår, en stripe.

Synes bare det er dumt at siden man har vært sammen noen så tenker man kanskje "jaja orker ikke trimme kjønnshårene, er jo bare kjæresten som skal se det"..eller noe i den duren. Tror det er viktig å ikke havne i den tankegangen, jeg tenker hvertfall sånn.

Takk for tips uansett. Satser på at (mitt lille problem tross alt) løser seg.

Skrevet

Dere har jo vert sammen i ganske mange år, så vil tro at dere kjenner hverandre så godt at hun tåler å bli spurt, uten at man må gå så mye rundt grøten :)

Når skogen til samboer vokser vilt, er jeg ikke redd for å si fra :) neste gang han kommer fra dusjen er han fresh og fin, uten noe mer snikksnakkeri rundt det :)

men selvfølgelig ordlegger jeg meg på en skikkelig måte :)

Anonym poster: 706036a08a021ea9ea1deb94cd7ffaf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...