Gå til innhold

Jeg er umettelig og tror jeg har et problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung kvinne som har oppdaget at jeg har en slags tilstand der jeg ønsker sex med så mange menn som mulig. Egentlig så vil jeg ikke dette, og jeg har ikke spesielt stor sexlyst, men jeg har et enormt behov for å ha sex med ulike menn.

Jeg går veldig fort lei en sexpartner, og det tar ikke lang tid før jeg ser etter en ny. Jeg har veldig lett for å spore av dersom jeg møter attraktive menn, og dersom jeg er i fohold så er dette faktisk svært problematisk.

Dette problemet mitt gjør at jeg faktisk ikke kan være i noe forhold. Jeg har så lyst til å være monogam og trofast, men jeg har jo alltid lyst til å pule andre! Når skal dette stoppe? Hva er galt med meg?

Jeg har forresten ikke selvtillitsproblemer og jeg har rast i fra meg mer enn nok, og med dette skulle man jo tro at jeg kanskje ville slått meg til ro snart. Sånn er det ikke, og enhver gutt jeg begynner å like går det skeisen med, fordi jeg går lei.

Jeg vil ikke være slik. :(

Anonym poster: 19991fb7396b1272cd3fa6c00293d5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver, bare at jeg ''savner'' den biseksuelle siden av meg selv og hungrer etter kvinner istedet for menn. Dette er et stort problem for meg og, da min mann ser på dette som utroskap om det skulle skje.

Jeg har holdt en åpen dialog med mannen min, hvordan jeg føler det, at jeg slites begge veier og har vanskelig for å holde meg trofast, selv om jeg syns utroskap er noe herk.

Har begrenset alkohol inntak en god del, og fester ikke på store fester lenger, da jeg ikke blir fristet til å gjøre noe jeg egentlig ikke vil.

Men i og med at vi har fått barn sammen, har det vært mye enklere i dette forholdet å forholde meg til min mann. Er bare redd når nyforelskelsen gir seg..

Ellers kan jeg ikke si annet enn at jeg håper at du finner ut av det, og at jeg skjønner hva du går gjennom. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...