Gå til innhold

Silikon under brystmuskel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Håper på at noen har litt erfaring på dette området :)

La inn silikon under brystmuskelen på torsdag, 240g i hver.

Føler de var mye mindre enn det jeg forventet, men har lest litt og det er kanskje vanlig? Håper ikke de bli "enda" mindre?

Og det var og er UTROLIG vondt. Trenger hjelp til å komme meg opp av senga/sofaen osv, noen som vet hvor lenge dette komemr til å vare?

Har heller ikke spist noe særlig, pga av at jeg kaster opp alt igjen, noen som hadde det sånn?

Håper at noen kan gjøre meg litt klokere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette er ganske individuelt :)

Mye avhenger av hvor mye brystvev du har fra før, hvor bred brystkassen din er,vekt,høyde osv...

Jeg er 60 kg og 1,67 cm. Jeg har lagt inn 310cc under brystmuskelen, og har gått fra en 70a/kanskje liten b... til en forløbig 70D :)

Jeg synest også de såg litt små ut de første dagene, men dette har gått over. Man har jo ikke små pupper om man må ha D-cup liksom :P

Til mer jeg ser på dem, til bedre synest jeg de passer til kroppen min :)

Puppene kan forandre seg en stund etter man har tatt silikon, men tror ikke de skal bli MYE mindre :)

Jeg har hatt veldig lite smerter, men frem til dag 3 hadde jeg også behov for å få hjelp opp av sengen:)

Har ikke vert kvalm etter ingrepet heller, men var nøye på å ta de kvalmestillende tablettene jeg fikk utskrevet på klinikken hver 6 time, de første to dagene..

Etter dag 3 har jeg ikke tatt noe smertestillende, og føler meg egentlig i veldig god form.

Personlig har jeg vert overasket over hvor lite smerter jeg har hatt, i og med at de seier det skal vere mye vondere og ta under muskelen. (på klinikken ble jeg fortalt at det ikke skulle vere så mye vondere).

Håper du snart blir bedre!:)

Anbefaler deg å lese litt inne på dagbok forumet. - > CeeCee's hemmelige verden

Skrevet

Tusen takk for svar, hjalp mye :)

Er heldigvis bedre i dag enn jeg har vært de forrige dagene..

Jeg er ca 160høy og veier 54kg, så kirurgen mente at 240 skulle passe bra til meg, siden jeg er ganske "liten"

Får satse på at de ikke "krymper" noe særlig :)

Takk for linken også :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...