Gå til innhold

Er kvinner som oftest dårlige i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har jeg lurt på en stund.

- Er det ofte dere menn kommer over noen som er skikkelig gode?

- Hva gjør de gode?

- Hva gjør at du synes en kvinne er dårlig i senga?

Anonym poster: 39998deb9df86df6817d399b6f88e80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig: Den gode gamle potetsekken. Også: Nei og æsj og uff, kjip og ikke med på noe som helst. Kort sagt, sex er "komplisert"

God: Er *med*. Ikke sånn å forstå at hun trenger hoppe rundt som en oi-oi, men "is into it" om dere skjønner. Og selvsagt med på alt som er gøy, lite hang-ups og laid-back

• Liker 3
Gjest EasyRider
Skrevet

De beste er veldig åpne, inderlige, tør å leke, bryter litt grenser, finner ut hva jeg tenner på, og kommuniserer hva hun tenner på, liker variasjon, har sex ute/inne/i alle rom, i bil, i båt, på museum, trappeoppganger, i natur, utøver bondage, sm, og mye jeg ikke skriver her og vi har dypere følelser for hverandre.

Må vel og si at god sex er en funksjon av to som passer sammen og skaper noe som er mye sterkere enn de klarer hver for seg. Er en dame "dårlig i senga" så tar jeg min del av skylden. Jeg har ennå ikke fått en klage. Og jeg oppfatter inen som dårlige i senga.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Før i tiden var de fleste jeg hadde sex med grusomt dårlig, etterhvert gikk jeg over til å tiltrekke meg min type jenter, så da var de fleste ok+.

Skrevet

Damer som er dårlige i senga er gjerne det fordi de er "potetsekker"... Det kan komme av flere ting, f.eks at hun er usikker på seg selv og derfor ikke tør å slippe seg løs.

• Liker 4
Skrevet

Før i tiden var de fleste jeg hadde sex med grusomt dårlig, etterhvert gikk jeg over til å tiltrekke meg min type jenter, så da var de fleste ok+.

Kan du forklare nærmere? Mener du at en spesiell type jenter er gode i senga eller var de gode fordi dere likte det samme? :)

Anonym poster: 10009fe381d4bdf2bf2612f1ed3a2081

• Liker 1
Gjest J.Bourne
Skrevet (endret)

De beste er veldig åpne, inderlige, tør å leke, bryter litt grenser, finner ut hva jeg tenner på, og kommuniserer hva hun tenner på, liker variasjon, har sex ute/inne/i alle rom, i bil, i båt, på museum, trappeoppganger, i natur, utøver bondage, sm, og mye jeg ikke skriver her og vi har dypere følelser

Må vel og si at god sex er en funksjon av to som passer sammen og skaper noe som er mye sterkere enn de klarer hver for seg. Er en dame "dårlig i senga" så tar jeg min del av skylden. Jeg har ennå ikke fått en klage. Og jeg oppfatter inen som dårlige i senga.

Enig.

Mange tenker nok at det er nok å spre bena, og det er vel disse som kalles "potetsekker." Jeg mener at kvinner må være minst like aktive som menn, med å liksom "være med på rytmen og bevege seg, ta iniativ til stillinger, tørre å ta kontroll og sette seg øverst. Hvis man er litt laid back, og tør å slippe seg litt løs, så tror jeg man er godt på vei.

Endret av J.Bourne
Skrevet

Kan du forklare nærmere? Mener du at en spesiell type jenter er gode i senga eller var de gode fordi dere likte det samme? :)

det han mener er nok en kombinasjon av seksuell kjemi, at man faktisk passer sammen i senga, og det at man liker det samme. Jeg har aldri opplevd dårlig sex med ei jeg har hatt god kjemi med, kjemien gjør at begge slipper seg løs og driter i hvordan man "fremstår".

Skrevet

Er begge lekne, eventylystne og litt frisinnet - samt at man har kommunikasjon (den såkalte berømmelige "kjemien") i orden så bruker sexen bli kanonbra. Det er ganske sjukt å ha gått flere år med "ok" opplevelser selv i lange forhold for så å klaffe slik for første gang. man blir helt "blown away".

Jeg hadde ikke noe særlig greie for å bli sugd tidligere - fant jo ut at det skyldtes innstillingen til de som utførte det i stor hovedsak. Da jeg traff ei som faktisk rett og slett ble kåt av det (hun ble så våt at det rant ned lårene hennes) og elsket å tenne meg - da skjønte jeg greia. Jeg er jo slik selv - elsker å slikke henne, elsker å få henne til å komme som en vulkan. Plutselig var jeg i senga med noen som var og tenkte slik jeg selv gjør.

Det verste er de som er svært skeptiske til det meste, baserer seg i hovedsak på negative opplevelser, lite innlevelse, lite evne til å selv bli kåt og ha lyst. Lite interesse av å tenne og ta initiativ, uinspirert, "kjedelig" rett og slett.

Anonym poster: 627a43bca3c3aff265e28764160e9ade

• Liker 1
Skrevet

Det verste er de som er svært skeptiske til det meste, baserer seg i hovedsak på negative opplevelser, lite innlevelse, lite evne til å selv bli kåt og ha lyst. Lite interesse av å tenne og ta initiativ, uinspirert, "kjedelig" rett og slett.

Anonym poster: 627a43bca3c3aff265e28764160e9ade

Jeg har vært slik i mange år, og jeg innser nå at jeg har gått glipp av så utrolig mye :)

• Liker 3
Skrevet

Dessverre virker det som om noen kvinner er av den oppfatning at det er mannens jobb å gi dem orgasme. De legger seg godt tilbake på rygg, rører knapt en muskel, og forventer at mannen tryller på dem orgasme. Jeg har vært borti flere slike, og det er forferdelig kjedelig og dårlig sex. Det er gjerne disse som sitter på sengekanten med målebånd og stoppeklokke.

Heldigvis har nok flertallet forstått at det er et samarbeid som gir de beste orgasmene. At man faktisk har et ansvar selv også. Disse er aktive, lidenskapelige, og klarer å slippe seg løs uten å henge seg opp i detaljer ved partner. Fokuset er på nytelsen, og det er GOD sex. Disse kvinnene går man gjerne den ekstra lille biten for. Har de i tillegg muskelkontroll skal det mye til for å glemme en slik omgang.

Men enda viktigere er seksuell kjemi.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært slik i mange år, og jeg innser nå at jeg har gått glipp av så utrolig mye :)

Bare av nysgjerrighet: Hva tror du var årsaken til at du "var" sånn?

Var det selvtillit/manglende engasjement fra den andre/sjenert etc? Eller bare var det ikke interessant før nå?

Og hvorfor tror du det snudde?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ræva i senga og det er menn flest med.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

det han mener er nok en kombinasjon av seksuell kjemi, at man faktisk passer sammen i senga, og det at man liker det samme. Jeg har aldri opplevd dårlig sex med ei jeg har hatt god kjemi med, kjemien gjør at begge slipper seg løs og driter i hvordan man "fremstår".

Kjemi er meget viktig, ja - men jeg mener det er et vesentlig skille mellom hvem vi er når vi er i en ikke-seksuell setting, kontra under sex. Sex er det dyriske, kjemien man har når man prater, er det menneskelige.

Bare for å ta et litt 'hardt' skille.

Det er ingen som er universelt god i senga. Alle liker litt forskjellig.

Jeg liker røff sex med en partner som ikke bare gir opp. Vi kjemper begge etter kontrollen, vi kan begge være aktiv, vi må kunne forsvinne fra denne verden og skape vår egen verden. Våre egne regler, hvor normene forsvinner og alt omhandler nytelse.

De siste årene har jeg hatt en tendens til å både tiltrekke meg den typen, samt at jeg alltid går etter slike 'tegn'. Da jeg er to meter høy, snauklipt og har en ganske kontrollerende utstråling, så tiltrekker jeg meg automatisk jenter som liker å bli dominert. Deretter begynner min prosess for å se om dette er verdt noe.

Det viktigste er at vi klarer å skape vår egen verden, bare ved å være nært hverandre. Verbale angrep, glimt i øyet, lure smil, bein i nesa - en bitchslap hvor jeg ser i øynene etter kåthetens glimt eller kampåndens flamme.

Utover det er jeg såpass spesiell i hva jeg liker, at jeg er flink til å gi pointers underveis for hvordan det skal bli optimalt for meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var dårlig i senga med en fyr over et par ganger, fordi jeg hadde sex med en jeg ikke hadde følelser for. Så for noen av oss ligger det endel der også. Med kjærester slår jeg meg løs som en vill idiot. Derfor vil ONS aldri fungere for min del, hverken i opplevelse eller etisk.

Anonym poster: 86e8a4a94a06a519b6ffe64dab118b44

Skrevet

Bare av nysgjerrighet: Hva tror du var årsaken til at du "var" sånn?

Var det selvtillit/manglende engasjement fra den andre/sjenert etc? Eller bare var det ikke interessant før nå?

Og hvorfor tror du det snudde?

Jeg var ung, uerfaren, helt uten selvtillit, livredd for å bli betegnet for hore, noe som gjorde at jeg aldri turte å innrømme hva jeg ville de første årene, og når jeg innså dette så hadde det gått så lang tid at jeg klarte ikke endre mønsteret. Og så ikke minst totalt mangel på seksuell kjemi...Han tente meg rett og slett ikke

Grunnen til at det snudde var i hovedsak samlivsbrudd, ny partner hvor kjemien er helt på topp, og total ærlighet i forhold til ønsker og lyster. Jeg var blitt voksen..endelig ;)

• Liker 1
Gjest J.Bourne
Skrevet

Jeg var ung, uerfaren, helt uten selvtillit, livredd for å bli betegnet for hore, noe som gjorde at jeg aldri turte å innrømme hva jeg ville de første årene, og når jeg innså dette så hadde det gått så lang tid at jeg klarte ikke endre mønsteret. Og så ikke minst totalt mangel på seksuell kjemi...Han tente meg rett og slett ikke

Grunnen til at det snudde var i hovedsak samlivsbrudd, ny partner hvor kjemien er helt på topp, og total ærlighet i forhold til ønsker og lyster. Jeg var blitt voksen..endelig ;)

:tommelsmil:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dårlig: Den gode gamle potetsekken. Også: Nei og æsj og uff, kjip og ikke med på noe som helst. Kort sagt, sex er "komplisert"

God: Er *med*. Ikke sånn å forstå at hun trenger hoppe rundt som en oi-oi, men "is into it" om dere skjønner. Og selvsagt med på alt som er gøy, lite hang-ups og laid-back

Hvorfor sier man potetsekk om damer som bare ligger der og sprer bena? Jeg synes melsekk må være et mer treffende ord. Poteter er ikke urørlige. :pisk: .

Endret av Arabella
Gjest Minde09
Skrevet

Jeg er blitt bedre med årene. Har gått fra å være potetsekk/melsekk til å gjøre alt det jeg var for sjenert/hemmet til i ungdomsårene.

• Liker 1
Skrevet

Det virker som folk tror det er en fasit for hva som er bra og dårlig. Og at jo mer man er med på, jo bedre er man. Jeg har ofte tenkt at de mange som henger ut partnerne sine som kjedelige her på kg, ville hatt godt av om disse "kjedelige" partnerne dumpet de misfornøyde og fant hverandre. Folk har jo ulike preferanser.

Anonym poster: a1b253210b901bccd9eb39483b25d30d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...