^me^ Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 (endret) jeg har hormonspiral og synes de siste (og eneste) gangene jeg har hatt mens så har det vært en rar mens..de første mnd etter jeg satt den inn har jeg ikke hatt mens i det hele tatt, men så begynte det.. den har komt snikende med noen dråper de første dagene, og så komt skikkelig etterpå. den har sett annerledes ut enn det den har vært før jeg satte den inn. den har ikke vært samme konsistens om du skjønner...den har vært helt helt tynn og fersk, ikke ekkel, seig og mørk som før. denne gangen lukter den grusomt synes jeg!!jeg kan kjenne eimen selv og synes det kan minne om en råtten lukt. før har den bare luktet såvidt litt søtt. hva kan det være?er det normalt?noen andre som har vært borti det? vil også si at jeg satt inn spiralen etter fødsel. jeg fødte for snart 8 mndr siden. OG at jeg har prøvd et nytt bind denne gangen, libresse freshelle... noen som har merket endring i lukt etter bruk av enkelte typer bind? Endret 12. august 2012 av ^me^
Minya Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Freshelle, er ikke det det bindet med aloe vera eller noe sånt noe? Det kan være at det bindet ikke passer veldig bra til kroppslukten din, slik at det lukter dritt i stedet for bare mensen. På den annen side, hormonspiralen kan klusse litt med syklusen, slik at du får mellomblødninger, spotting, "gammel" mens og uvanlige blødninger. Se det an til neste gang du blør, og prøv å bytte bind nå.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Lukter det råtten fisk? Da er det bare å gå til legen og få hjelp mot bakteriell vaginose med en gang Anonym poster: 1d7155b79b990f86981389e02fe50166
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 bytt bind og se om lukte forsvinner, så har du ihvertfal eliminert det Anonym poster: 07cca306ebb291b9bd8ce3c2b2987796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå