Gjest Skogmann Skrevet 13. august 2012 #21 Skrevet 13. august 2012 Ble singel for et par år siden, og har vært ganske mye på byen og på "sjekkern" siden da. Men sexlivet har vært omtrent ikke-eksisterende. Har endel single venninner og de virker som de koser seg med singellivet og har sex ganske ofte, men hvis de spør om det har blitt noe action på meg i det siste er alltid svaret det samme. Virker som de single jentene på byen som har sex alltid er så kresne og vet hva de vil ha, og at det er så mye konkurranse om dem at de bare går etter de kjekkeste guttene. Sånn som jeg prata med exdama for en stund siden, og jeg skjønte at etter at hu ble singel for tre mnd siden har hun hatt mye mer sex enn jeg har hatt de siste to årene (som er null). Og jeg tenker at hvis man har et sexliv og litt flørt og morro, er det helt ok å være singel, men at det ikke oppleves på samme måte når det bare blir runking og runking og runking Noen andre som har det litt sånn? Åssen gjør man for å komme ut av et sånt mønster? Se det positive i det. Vi som har dame eller er gift, vi venter bare på at kjerringa skal komme seg ut på byen eller på ferie med veninnene slik at vi får tatt oss "ei god gammaldags runk alene" 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #22 Skrevet 13. august 2012 Se det positive i det. Vi som har dame eller er gift, vi venter bare på at kjerringa skal komme seg ut på byen eller på ferie med veninnene slik at vi får tatt oss "ei god gammaldags runk alene" Snakk for'æ sjæl. Anonym poster: 69c65ed482bf26af0d492a28f4de663f
Gjest Skogmann Skrevet 13. august 2012 #23 Skrevet 13. august 2012 Snakk for'æ sjæl. Anonym poster: 69c65ed482bf26af0d492a28f4de663f Sjalu psyko
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå