Gå til innhold

Når singellivet bare er runking...

Gooodie

Anbefalte innlegg

Ble singel for et par år siden, og har vært ganske mye på byen og på "sjekkern" siden da. Men sexlivet har vært omtrent ikke-eksisterende.

Har endel single venninner og de virker som de koser seg med singellivet og har sex ganske ofte, men hvis de spør om det har blitt noe action på meg i det siste er alltid svaret det samme.

Virker som de single jentene på byen som har sex alltid er så kresne og vet hva de vil ha, og at det er så mye konkurranse om dem at de bare går etter de kjekkeste guttene.

Sånn som jeg prata med exdama for en stund siden, og jeg skjønte at etter at hu ble singel for tre mnd siden har hun hatt mye mer sex enn jeg har hatt de siste to årene (som er null). Og jeg tenker at hvis man har et sexliv og litt flørt og morro, er det helt ok å være singel, men at det ikke oppleves på samme måte når det bare blir runking og runking og runking :forvirret:

Noen andre som har det litt sånn? Åssen gjør man for å komme ut av et sånt mønster?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg en runkekompis! Da kan dere bytte på å runke hverandre.

Anonym poster: b11edb0145aa5f3cdd822771c274a998

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel for et par år siden, og har vært ganske mye på byen og på "sjekkern" siden da. Men sexlivet har vært omtrent ikke-eksisterende.

Har endel single venninner og de virker som de koser seg med singellivet og har sex ganske ofte, men hvis de spør om det har blitt noe action på meg i det siste er alltid svaret det samme.

Virker som de single jentene på byen som har sex alltid er så kresne og vet hva de vil ha, og at det er så mye konkurranse om dem at de bare går etter de kjekkeste guttene.

Sånn som jeg prata med exdama for en stund siden, og jeg skjønte at etter at hu ble singel for tre mnd siden har hun hatt mye mer sex enn jeg har hatt de siste to årene (som er null). Og jeg tenker at hvis man har et sexliv og litt flørt og morro, er det helt ok å være singel, men at det ikke oppleves på samme måte når det bare blir runking og runking og runking :forvirret:

Noen andre som har det litt sånn? Åssen gjør man for å komme ut av et sånt mønster?

Da får du senke krava selv =p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

Anonym poster: 89ebf6c22b997658591889f352aa380a

Oppfordring til lovbrudd fjernet.

Lille-pus (mod)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du går selvfølgelig til en prostituert. Er jo en grunn til at prostitusjon kun retter seg mot menn. Når skal folk lære seg dette?

Anonym poster: 89ebf6c22b997658591889f352aa380a

Heh, aldri hørt om 'boytoys'?

TS: du innser realitetene, tren, fiks stilen din, få deg selvtillit og begynn å ta initiativ. Du må faktisk være aktiv for å skape muligheten til sex.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: du innser realitetene, tren, fiks stilen din, få deg selvtillit og begynn å ta initiativ. Du må faktisk være aktiv for å skape muligheten til sex.

Viktigst. Lær smalltalk + initiativ. Trening er bra, og det er også bra klesstil. Likevel er dette ikke alltid helt essentielt, kjenner folk som mange syntes ser ut som en dass som drar bra fordi de har ekstrem selvtillit og tar mye initiativ.

Lær noen ice breakers og vis interesse for personen du snakker med. Men ikke vær en dott.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Ah, glemte det punktet, ja. Det å kunne føre en samtale er faktisk det aller viktigste. Kombinert med ro, selvtillit og øyekontakt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær noen ice breakers og vis interesse for personen du snakker med. Men ikke vær en dott.

Kan jeg surfe rolig iland på den her tror du:

"Hvor mye veier en isbjørn? ... Nok til å bryte isen!"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe fasitsvar på hva som fungerer, folk (og kvinner) er jo forskjellige. Men den der er ikke så veldig dum i en litt uformell setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en som har bra stil, trener og har grei selvtillit kan jeg medele at det ikke hjelper en dritt hvis man ikke også går på byen.

Hvilket jeg ikke gjør. Kan ikke fordra det.

Liker meg i friluft jeg. Men der er det bare mygg og knott, og da er selv runking ganske utenkelig... :s

Anonym poster: 7786c77ecc447ff393dc2bbcad2a76d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvordan forventer du å møte jenter, så bør du kanskje oppholde deg rundt dem. Btw, jeg har alltid hatet å sjekke på byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

Skaff deg en runkekompis! Da kan dere bytte på å runke hverandre.

Anonym poster: b11edb0145aa5f3cdd822771c274a998

Ja ikke sant? Skjønner ikke hvorfor gutter ikke kan bare kjøre den linjen? Easy peasy lemon squeezy!

Synes det er litt rart at gutter blir helt ødelagt av å tenke tanken på å spise en banan i offentligheten. Om dere bare hadde åpnet sinnet deres så hadde dere fått tømt dere att på til ;)

Edit: retting av skrivefeil ;)

Endret av Carla H.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant? Skjønner ikke hvorfor gutter bare kjører den linjen? Easy peasy lemon squeezy!

Synes det er litt rart at gutter blir helt ødelagt av å tenke tanken på å spise en banan i offentligheten. Om dere bare hadde åpent sinnet deres så hadde dere fått tømt dere att på til ;)

Pass deg! Kan hende de finner ut av at de liker hverandre bedre :P

Anonym poster: 1bd4eec7004723c61808bf5b13efb0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carla H.

Pass deg! Kan hende de finner ut av at de liker hverandre bedre :P

Anonym poster: 1bd4eec7004723c61808bf5b13efb0d5

Nååw, men det hadde jo bare vært koselig det :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hvor man møter menn dersom man ikke liker seg på byen..kanskje jeg skal ta meg en tur i marka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hvor man møter menn dersom man ikke liker seg på byen..kanskje jeg skal ta meg en tur i marka?

Blant venner, på jobb eller hobbyer, treningssentre, nettdating osv. Det er jo ganske vanlig å møte noen blant felles venner når man mingler sammen flere nettverk selv om jeg ikke selv har truffet tidligere partnere på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du sagt noe sånn til meg på byen hadde jeg nok bare sett dumt på deg, smilt litt fårete og tenkt "tufs".

Månestråle**

Du har jo DNT sine singelturer. Kanskje noe for deg? ;)

Anonym poster: eb85cae641bf74d9d30663615cd590c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, å fikse seg en kjæreste er vel ikke så vanskelig. Kan heller ikke fordra byen. Er veltrent, kler meg bra osv, så jeg prøvde nettdating og etter en kort stund så hadde jeg dame.

Endret av MrJohnson
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forventer du å møte jenter, så bør du kanskje oppholde deg rundt dem. Btw, jeg har alltid hatet å sjekke på byen.

Enig i hva du sier, Katten. Latterlig mange tror at man må til byen etter midnatt eller til Magaluf og Aya Napa for å få seg et fattig ligg eller treffe en potensiell partner.

Når jeg har sjekket opp damer har dette skjedd i ukedager, på dagtid og i edru tilstand for begge parter. Det er en tyngre vei å gå, men det er også litt mer givende synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaffer seg en røys med penger og en fet kåk. Fønker som bare det. Men viktigst av alt, ikke finn på å være grei med damene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...