Gå til innhold

Ppilleproblemer :s

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hoppet over mensen to ganger på rad nå, men nå, en uke før sukkerpilleuken, etter å ha hoppet over to ganger, så blør jeg. Det begynte med litt småblødning, men nå er det helt vanlig mensen, mens jeg fortsatt tar ppiller hver dag.

Normalt? Går det over innen vanlig "mensentid", eller er det noe annet? :s

Anonym poster: df9c129b0172e09045b12a0556f32a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så uvanlig. Det er ikke alle som kan hoppe over flere menstruasjoner, da kan man få små blødninger eller full mens.

Anonym poster: eef9d9bedc6b3fa2eab15076b797ea23

• Liker 1
Skrevet

Ikke så uvanlig. Det er ikke alle som kan hoppe over flere menstruasjoner, da kan man få små blødninger eller full mens.

Anonym poster: eef9d9bedc6b3fa2eab15076b797ea23

Skal jeg bare fortsette på ppillene som normalt, og hoppe over sukkerpilleuken, og så går det over av seg selv etter 4 - 5 dager(som vanlig mensen) da? :)

ts.

Anonym poster: df9c129b0172e09045b12a0556f32a59

Skrevet

Hopper du over sukkerpillene denne gangen også, kan det hende du slipper å blø, men det kan også hende at kroppen din har begynt å "override" p-pillene, slik at du blør uansett om du hopper over eller ikke. Jeg opplevde det med Trionetta, men har ikke opplevd det med Microgynon.

Du kan prøve å bytte pillemerke om du er misfornøyd med de du har.

Skrevet

Når dette skjer meg fortsetter jeg bare å blø til jeg er på sukkerpillene og blødningen går over til å være den vanlige mensenblødningen.... Den stopper som vanlig etter noen dager og da er jeg innpå igjen. Nytter ikke for meg å stoppe den mellomblødningen når den først har begynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...