andrea90 Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Jeg er samboer med en annen jente på andre året nå. På hybel. Vi deler kjøkken, stue og baderom. Vi kjente ikke hverandre før vi flyttet inn her. Gjør hendelsen litt kort her. Det startet for ca tre-fire måneder siden. Hun skulle som mange gjør, barbere seg der nede. Og var litt uheldig å kutte seg litt. Hun fortalte meg det etterpå. Så snakket vi litt om det problemet. Det er jo ikke helt enkelt når en skal ta alt hele veien. Så ofte blir det bare pynting over. Det er jo greit. Men hun liker å ta alt nedover, og ha litt over. Samme med meg. Ca en mnd etter skulle hun igjen gjøre det. Så ble det bla bla bla.... endte så med at jeg skulle hjelpe henne. Og det ble gjort. Det som forundret meg da var at jeg syntes det var fint å gjøre det. Hun syntes også det var greit. Ca en måned etter var det hår igjen. Denne gangen dusjet jeg først og hun kom inn og gjore seg klar etc. Begge var nakne på badet. Vi hadde sett hverandre før og. Så det var ikke noe ekkelt. Jeg hadde på meg badekåpe og skulle hjelpe henne med barberingen. Første gangen hadde hun blitt litt sår. Så når jeg var ferdig. Så vi brukte en slik baby salve jeg har. Jeg varmet salven i hånden og smurte på. Det som skjedde var at hun stønnet når jeg smurte henne, og jeg tennte veldig på det. Det ble litt rart. Jeg tror jeg overdrev smøringen litt, uten å tenke over det der og da. Lydene hun laget gjorde meg så kåt. Syntes hun var så deilig. Tror vi begge ble litt brydd og jeg gikk på rommet mitt. Nå vet vi at begge onanerte etterpå. I går skjedde det igjen. Men, denne gangen barberte jeg henne og hun meg. Og vi onanerte sammen, ikke hverandre. Jeg er ikke lesbisk. Men har så veldig lyst på å ha sex med henne. Jeg fantaserer så mye om å kjenne å smake henne å alt. Er så usikker på om jeg skal vente på neste barbering. (det er så lenge til ) eller om jeg skal våge å spørre om vi skal ha sex. Vet det er et dumt spørsmål. Men må bare få dette ut å spørre noen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Jeg kan ikke se noen som helst grunn til at dere skal avstå fra dette. Hvis dere barberte hverandre i går, er det en god ide å gå på badet samtidig og foreslå å smøre hverandre igjen, for å unngå å bli sår etter barberingen. Dere blir selvsagt ikke lesbiske av å nyte sex med hverandre som venner. Og fitte smaker helt fantastisk godt. Anonym poster: afc96be7704f66a86adf674cd684e899
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 En måned etter var det kommet hår? Du er ikke tilfeldigvis en mann med god fantasi da? Anonym poster: 678b4813ba4faa23fb73d5f404936ccc 12
andrea90 Skrevet 11. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2012 Er jente ja. Jeg har lite hårvekst selv, men pusser litt over ca hvar måned. Tror ikke du er helt vanlig om det tar flere måneder før det vokser ut igjen. Om så, er du i alle fall heldig. Blir ikke så sårt om en gjør det oftere. For min del i alle fall. Det var ikke hvor ofte en barberer seg som var det jeg tenkte på da.. Er ikke så farlig hva svarene blir, når jeg tenker meg om. Var greit å få skrevet ned spørsmålet. Det som hender hender :-)
Ada123 Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Er jente ja. Jeg har lite hårvekst selv, men pusser litt over ca hvar måned. Tror ikke du er helt vanlig om det tar flere måneder før det vokser ut igjen. Om så, er du i alle fall heldig. Blir ikke så sårt om en gjør det oftere. For min del i alle fall. Det var ikke hvor ofte en barberer seg som var det jeg tenkte på da.. Er ikke så farlig hva svarene blir, når jeg tenker meg om. Var greit å få skrevet ned spørsmålet. Det som hender hender :-) Tror vel heller hun mente at det er vanlig å barbere seg oftere enn èn gang i mnd.. 2
Satoshi Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 om du tenner på jenter og vil ha sex med dem, så er du lesbisk, eller bifil. og hva er så galt med det om jeg tør spørre?
*Mocca* Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Kjør på! Men ta håret en gang i mnd? Her bør det tas minst etpar ganger i uka, ellers blir det for langt og stikker og er ubehagelig..... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå