Gå til innhold

Skal vi danse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg spesielt til å se Eldar Vågan danse. :) , men kommer også til å følge med på Vebjørn Sand.

Ser ikke like mye frem til Marianne Aulie, nei... :tongue:

Endret av Puddelhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg spesielt til å se Eldar Vågan danse. :) , men kommer også til å følge med på Vebjørn Sand.

Ser ikke like mye frem til Marianne Aulie, nei... :tongue:

Eldar Vågan er sikkert den første som ryker, pleier å gå sånn med de som er tatt inn i klovnerollen. Kan jo selvsagt håpe han har skjulte talenter. Men jeg er redd det blir exit Vågan, og minst et par måneder med bakenden til Marianne Aulie i tv-ruta.

Anonym poster: 6c63e6098b17514e4985a17ab26e7bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldar Vågan er sikkert den første som ryker, pleier å gå sånn med de som er tatt inn i klovnerollen. Kan jo selvsagt håpe han har skjulte talenter. Men jeg er redd det blir exit Vågan, og minst et par måneder med bakenden til Marianne Aulie i tv-ruta.

Anonym poster: 6c63e6098b17514e4985a17ab26e7bd0

Du skal ikke se helt bort ifra det, nei. Er vel ikke mange som har store forhåpningen for en middelaldrene rocker fra Toten, men håper han klinker til som er real showman! Det hadde vært veldig moro.

Jeg er også stygt redd for at Marianne vil være med lenge... Er fullt mulig folk (gjerne menn) vil stemme på henne pga bra kropp i lite klær. Selv klarer jeg meg fint uten. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Æsj, skal vi danse er kjedelig og oppbrukt spør du meg. Så litt av første sesong, syns det var kjedelige greier. Og Marianne Aulie klarer jeg meg finfint uten gitt! :kvalm::spy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg ikke til å se Marianne akkurat. Vet ikke om jeg gidder å se på i år, Begynner egentlig å bli lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å se Plumbo Lars jeg da. :gjeiper: Kun derfor jeg skal følge med.. :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Purple Haze

Linnie Meister må ha verdens mest irriterende babystemme! Slår av lyden hver gang hun åpner munnen.

Jeg er lokalpatriot og heier på Eldar Vågan. Tror han kan overraske positivt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater egentlig "skal vi danse", synes det er dørgende kjedelig. Meeen siden Ben Adams skal være med må jeg vel se han i det minste, må jo ha litt eyecandy på lørdagskvelden;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som synger så inni hampen falskt på alle sanger??

Anonym poster: b92046fa048d6b85ecd56d8b4a6aa7bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linni er jo supersøt! Skjønner ikke hvordan noen kan mislike henne :klo:

Jeg synes hun virker veldig søt og godhjerta, men jeg klarer aldri fullt ut å respektere folk som prøver å fremstå som dumme med vilje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...