Gå til innhold

Norges største pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sylvia Stordalen har Norges største pupper. 1 kg i hver pupp.

1281950857.jpg?maxWidth=1004&maxHeight=656

Hva synes dere? Er det pent?

Anonym poster: 313fd3440e800eba60f2977ab631ff5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var da ikke spesielt store.

• Liker 13
Skrevet

neh, var ikke så veldig pent. fikk meg til å tenke på båtliv og flytebrygger.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er overbevist om at det finnes større bryster enn det i Norge ! !

Endatil uten kunstig innlegg.

• Liker 14
Skrevet

Huff.. Det var ikke så pent:) syns silikon kan være pent, men det der var for mye

• Liker 2
Skrevet

Det var stygt! Dessuten er hoftebeina hennes så utstikkende at det må være vondt å gi henne en klem, omtrent.

Anonym poster: 8f11f12e7df7c683abeb46dcd81dbf1b

• Liker 4
Skrevet

Noen investerer i eiendom og aksjer, andre i megapupper, jaja. Er de virkelig størst i Norge? Bare fordi hun vet at det er 1kg i hver pupp, betyr vel ikke at de er størst. Har sett større hos de som har forminsket brystene fordi de var for store. Kanskje hun har de største silikonpuppene?

• Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

nei. garantert ikkje Norges største....!

meget lite pen var ho og!

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Fikk jaggu lyst til å veie puppene mine.

• Liker 4
Skrevet

De puppene som hun har er overdimensjonert i forhold til resten av kroppen, så de puppene skulle ha vært mindre.

Skrevet

Da jeg var på butikken i dag så holdt jeg opp to pakker sukker mot brystet, siden hun nå har 1kg i hver pupp. Jeg kom til den konklusjonen at dersom jeg hadde fått 2kg ballast rett i front, så hadde det nok vært siste gang jeg hadde knyttet skolissene ved å bøye meg frem uten å faceplante i bakken.

• Liker 8
Gjest gjest17
Skrevet

Pent er vel ett adjektiv som ikke kan brukes i denne sammenhengen...?

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er definitivt ikke pent.

• Liker 1
Skrevet

Tro det eller ei men jeg har vært med ei jente som hadde naturlige pupper som vel var av den størrelsen - det merkeligste var at de var veldig faste også. Men hun planla reduksjon da de rett og slett ga henne smerter.

Anonym poster: 55c537ff9f6b55d0c1b6c109c6456c49

Skrevet

Da jeg var på butikken i dag så holdt jeg opp to pakker sukker mot brystet, siden hun nå har 1kg i hver pupp. Jeg kom til den konklusjonen at dersom jeg hadde fått 2kg ballast rett i front, så hadde det nok vært siste gang jeg hadde knyttet skolissene ved å bøye meg frem uten å faceplante i bakken.

slik er min kvardag

og litt til...

Skrevet

Tro det eller ei men jeg har vært med ei jente som hadde naturlige pupper som vel var av den størrelsen - det merkeligste var at de var veldig faste også. Men hun planla reduksjon da de rett og slett ga henne smerter.

Anonym poster: 55c537ff9f6b55d0c1b6c109c6456c49

meg?

Skrevet

Jeg fikk som sagt lyst å veie mine. Frem med kjøkkenvekten, sleng puppa oppå. Og jaggu var det ikke vektforskjell på 250 g. Det er søren meg en helt liten pupp, det. 1100 og 1350 g, om hele tyngden lå oppå vekten. Selvsagt tatt høyde for at det kan være feilmålinger, men, men, hvem trenger nå et kilo silikon, det skjønner ikke jeg. Det er tross alt penere med mindre pupper enn mine, så å søke etter det ... *rister på hodet*

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Hun har kanskje de største silikonpuppene, men neppe de største puppene.

Synes ikke dette var pent. Hverken puppene, dama eller klærne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...