AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 jeg har lyst på en mann som er snill og god med meg, men som også har en sadistisk side. en mann som kan holde rundt meg når jeg trenger det og piske meg når jeg trenger det. en som kan binde meg og gjøre det han vil, men etterpå la meg sovne i armkroken hans. kan man få både i pose og sekk eller er det enten eller?? hvis det er noen kvinner her i bdsm forhold, med sadistiske partnere..... hvordan oppfører de seg ellers? er de som alle andre menn når dere ikke befinner dere på soverommet? og snille menn der ute.... kunne du pisket, slått, bundet osv. en kjæreste hvis hun ønsket det og ingenting tente henne mer? lurer på om jeg noensinne kommer til å finne noen, jeg.... Anonym poster: d36ca032278a40a935373f6d358f2f11
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 jeg har lyst på en mann som er snill og god med meg, men som også har en sadistisk side. en mann som kan holde rundt meg når jeg trenger det og piske meg når jeg trenger det. en som kan binde meg og gjøre det han vil, men etterpå la meg sovne i armkroken hans. kan man få både i pose og sekk eller er det enten eller?? hvis det er noen kvinner her i bdsm forhold, med sadistiske partnere..... hvordan oppfører de seg ellers? er de som alle andre menn når dere ikke befinner dere på soverommet? og snille menn der ute.... kunne du pisket, slått, bundet osv. en kjæreste hvis hun ønsket det og ingenting tente henne mer? lurer på om jeg noensinne kommer til å finne noen, jeg.... Anonym poster: d36ca032278a40a935373f6d358f2f11 Selvsagt
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 jeg har lyst på en mann som er snill og god med meg, men som også har en sadistisk side. en mann som kan holde rundt meg når jeg trenger det og piske meg når jeg trenger det. en som kan binde meg og gjøre det han vil, men etterpå la meg sovne i armkroken hans. kan man få både i pose og sekk eller er det enten eller?? hvis det er noen kvinner her i bdsm forhold, med sadistiske partnere..... hvordan oppfører de seg ellers? er de som alle andre menn når dere ikke befinner dere på soverommet? og snille menn der ute.... kunne du pisket, slått, bundet osv. en kjæreste hvis hun ønsket det og ingenting tente henne mer? lurer på om jeg noensinne kommer til å finne noen, jeg.... Anonym poster: d36ca032278a40a935373f6d358f2f11 Det skjer faktisk ganske frekvent for min del, en uslåelig combo
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Når min kjære er trenger noen form for beskyttelse, så er jeg der. Når jeg vil straffe henne, så er hun der. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 takk dere. kanskje det er håp for meg. TS Anonym poster: d36ca032278a40a935373f6d358f2f11
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 var borti ein slik i fjor sommar. det gjekk på orgasmekontroll,hard puling, biting og kloring. alt dette under sex. snill som eit lam ellers!
Gjest gnækvåg Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Jeg kan være bøs og et svin med jentene, men er omtenksom og glad i vennskap. Er en faen å ha med å gjøre sånn ellers, og ofte involvert i drama og debatt.
Gjest EasyRider Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 jeg har lyst på en mann som er snill og god med meg, men som også har en sadistisk side. en mann som kan holde rundt meg når jeg trenger det og piske meg når jeg trenger det. en som kan binde meg og gjøre det han vil, men etterpå la meg sovne i armkroken hans. kan man få både i pose og sekk eller er det enten eller?? hvis det er noen kvinner her i bdsm forhold, med sadistiske partnere..... hvordan oppfører de seg ellers? er de som alle andre menn når dere ikke befinner dere på soverommet? og snille menn der ute.... kunne du pisket, slått, bundet osv. en kjæreste hvis hun ønsket det og ingenting tente henne mer? lurer på om jeg noensinne kommer til å finne noen, jeg.... Anonym poster: d36ca032278a40a935373f6d358f2f11 Jeg er i et slikt forhold nå og kommer neppe til å velge noe annet. Vi begynte med vanlig sex og utviklet oss. Og vi har både normal sex og leker tyngre i perioder, alt fra BDSM, ren bondage, femdom og mye mer. Vi er begge verdens snilleste og mest omtenksomme i og utefor lekerommet. Og ingen av oss lar oss tråkke på. Møter vi idioter så behandler vi dem som det. De får det de ber om. De som er gode mot oss behandler vi godt tilbake. Du finner helt sikker en som vil fylle drømmene dine. Se etter åpenhet, respekt, kreativitet, lekenhet, de som liker variasjon, og fokuser mer på på handling enn på ord.
Everywhere I go Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 typen min er det motsatte. Snill når han skal ha seg, slem ellers. Neida, men han nekter å piske, klore og bite når vi knuller
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #11 Skrevet 11. august 2012 tankeninhand.com høres ut som et forum for deg. Anonym poster: 5c5a3bbb007055bdec83a0358961aac7
Mann1986 Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 smil-norge.no er en bra side for slike interesser.
Lady Stardust Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 smil-norge.no er en bra side for slike interesser. Eventuelt Fetlife.com, så mye rot det har vært med Smil i det siste. Mye mer brukervennlig og Og som de andre sier her, TS, så er det fullt mulig å finne en slik fyr. Jeg har vært innmari heldig med min sadistiske, snille kjæreste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå