AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Jeg har for et års tid siden fått konstatert vanncyster i brystet, kun via mammografi, ikke noen prøver tatt. Har ikke opplevd noen smerter eller ubehag ved dette. Men så i dag våknet jeg med vondt i det høyre brystet, akkurat der som vanncystene skal være, og det har gjort vondt i hele dag. Ikke sånn veldig smertefullt, men ubehagelig og ekkelt. Har prøvd å overse det, men nå ble jeg litt bekymret. Har flere tilfeller av bryst- og eggstokkreft i slekta. Føler meg så masete og pysete hvis jeg går til legen med noe slikt, men samtidig er det jo bedre å gå ti ganger for ofte enn en gang for lite til legen. Er bare så redd for å bli stemplet som hypokonder, og det er jeg jo kanskje også? Anonym poster: 15793616a05ae0e5500b253771105b04
Minya Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Det er bedre å ta en tur for mye til legen, enn en for lite. Du kan ihvertfall ringe legekontoret og snakke med helsesekretæren og forklare at du har vondt der det er vanncyster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå