Gå til innhold

???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg så på TV'en att gjennomsnits lengde på en penis er 16,5cm, å at gjennomsnits lengde på vagina er 18,5cm... Vet hvordan man måler legden på penis, men på vagina?? Fra hvor til hvor??? Noen som vet?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på TV'en att gjennomsnits lengde på en penis er 16' date='5cm, å at gjennomsnits lengde på vagina er 18,5cm... Vet hvordan man måler legden på penis, men på vagina?? Fra hvor til hvor??? Noen som vet?? :klø:[/quote']

Jezuz...dette må vel en gynekolog evnt gjøre.. Men å måle vagina? Visste ikke engang at gjennomsnittet var 18,5 jeg...Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har fått tallene fra, men de stemmer ikke. 11 - 18 cm i erigert tilstand er "normalen". En skjede er ca 10 cm lang, utvider seg noe under opphisselsesfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vet ikke hvor du har fått tallene fra' date=' men de stemmer ikke. 11 - 18 cm i erigert tilstand er "normalen". En skjede er ca 10 cm lang, utvider seg noe under opphisselsesfasen.[/quote']

Jeg så det på TV'n...

Men hvordan måler man vagina da?? Fra Hvor til Hvor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mogens Unplugged

Kanskje det er jeg som er dum, men jeg tenkte med en gang på å føre en "linjallignende" sak inn til det butter.......... Kan det være så galt da?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har vært hos gynekolog og satt inn spiral har du sikkert blitt målt. De måler hvor lagt det er fra livmormunnen til innerst i livmora når spiralen skal settes inn med en liten bøyd "pinne" med cm-mål på.

Kan vel måle en skjede med det samme går jeg ut fra.

Fra åpningen til livmortappen må vel være mest naturlig... ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis du har vært hos gynekolog og satt inn spiral har du sikkert blitt målt. De måler hvor lagt det er fra livmormunnen til innerst i livmora når spiralen skal settes inn med en liten bøyd "pinne" med cm-mål på.  

Kan vel måle en skjede med det samme går jeg ut fra.  

Fra åpningen til livmortappen må vel være mest naturlig... ?  :roll:

Kansje det.. skal få satt inn spiral i begynnelsen av mars, så jeg blir nok målt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det.. skal få satt inn spiral i begynnelsen av mars, så jeg blir nok målt da...

:ler:

Spør om han gidder å måle litt lenger ut også mens han er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest my_grl82
Vet ikke hvor du har fått tallene fra' date=' men de stemmer ikke. 11 - 18 cm i erigert tilstand er "normalen". En skjede er ca 10 cm lang, utvider seg noe under opphisselsesfasen.[/quote']

'

Hun skrev ikke hva som var normalt, men gjennomsnits lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn... *snakker langsomt og tydelig* gjennomsnittlig betyr et tverrsnitt av normalen altså er gjennomsnittet det normale... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg varierer litt fra gang til gang på den skalaen jeg.. fra 17 - 20 cm.. kommer litt ann på hvor kåt jeg er..

Når vi likevel er inne på det med størrelse og slik så må en jo lure på hvordan jenter forholder seg til størrelser i slapp tilstand.. har luftet slike spørsmål på endel fester med venninner.. (folk snakker enklere om alt mulig når de er litt i farta :wink: )

Er ikke alle som har fått med seg det med at størrelsen i slapp tilstand ikke reflekterer størrelsen i erigert tilstand.

Hva er deres meninger jenter..

(ikke gi meg den der størrelsen har ingen betydning saken bare :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen betyr noe, og det er ikke alltid det er samsvar mellom størrelse i slapp og i erigert tilstand.. Det har jeg fått med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

For meg så gjør det ingenting at den er litt liten når den er slapp, det er da ikke da jeg har størst gede av den ;)

Men størrelse når den er stiv bryr jeg meg litt om, for er den for lang så får jeg vondt,å er den for liten så er det ikke sikkert jeg kjenner den inni meg... så jeg syns at den bør være ca 15-19cm når den er stiv... Men når den er slapp så kan den være så liten den vil for meg så lenge den blir 15-19cm når den blir stiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...