AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Og var det fint? Anonym poster: e23c2a37bd23e9edec17df7f0c616074
Rødtoppen86 Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Cruise i Karibien Helt fantastisk ferie, cruise er virkelig en herlig måte å reise på. 1
csj061 Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Vi gifter oss i september og drar tre dager til København! Jeg ville helst dratt til syden, og for den prisen det blir så kunne vi dratt en uke til syden en fin plass, men mannen elsker storby og ingen av oss har vært i Køben, og så har vi hørt det er en fantastisk og romantisk by, så da blir det slik. Mannen må få velge noe 1
Gjest Doh Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Maldivene. Paradis på jord, og vi skal tilbake en gang
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Vi dro ikke på bryllupsreise i det hele tatt, tok oss ikke råd til det den gang. Men har hatt mange flotte turer i årene etterpå. 1
fridr Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Vi var på Malta i 8 dager. Er begge helt nyutdanna, så vi kunne ikke reise til Maldivene eller slikt... Vi får ta det på et jubileum eller noe Men vi hadde det kjempefint, avslappende og koselig på Malta
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Vi var en uke i Roma. Likte det veldig godt.
Anglofil Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Giftet oss 6.august i fjor og reiste på bryllupsreise 18.juni i år. Det ble 5 netter i Fort Lauderdale, Florida, cruise i Karibien med Oasis of the Seas i 7 netter, besøkte da Haiti, Mexico og Jamaica. Avsluttet turen med 7 netter i New York. Bryllupsreisen var fantastisk, og vi begge koste oss like mye. Mannen var spesielt imponert, for jeg sto for planleggingen, og jeg var nøye med å få til noe som kunne tilfredstille oss begge. Det ble en blanding av herlig strandferie, cruise og byferie. Virkelig drømmereisen! Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 Vi dro til Årjeng, han far og jeg, da. Mye fordi at han far trengte å ha bilen på verksted, og i Sverige er det jo ille billig. Han sparte 4000 laken på den turen, og da slapp vi jo å ha dårlig samvittighet for at vi lå og bolla oss på den flotte campingplassen ei hel uke! Også reiste vi innom Nordby på hjemveien så vi fikk fylt opp både fryseren og kjøleskapet. Ernte mange som har greid å spara så mye peng på ei bryllupsreise tenkær jeg! Trengernte reise til syden for å kose seg, nei. Jeg ble gravid på den bryllupsreisa, og det blei tvillingær, så vi fikk da kost oss mer enn en gang på den uka kan du si. <br /><br /> Anonym poster: 90bb59c40bb592300e74c63a704a0d4f 6
Charleene Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 En uke på hytten! Beste stedet i verden. Ingen mobildekning, strøm eller innlagt vann. Langt fra folk, bare oss to,eneste kontakt med omverden er radio, natur, god mat og "life in the slow lane". Ville ikke byttet det mot noe! 3
Gjest brud3813 Skrevet 29. august 2012 #14 Skrevet 29. august 2012 Vi gifter oss til sommeren, og så går bryllupsreisen til Iran, Azerbaijan, Georgia og Armenia. Kanskje ikke noe for alle og enhver, men det er veldig vår stil, og vi gleder oss enormt!
Gjest Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 Giftet oss 6.august i fjor og reiste på bryllupsreise 18.juni i år. Det ble 5 netter i Fort Lauderdale, Florida, cruise i Karibien med Oasis of the Seas i 7 netter, besøkte da Haiti, Mexico og Jamaica. Avsluttet turen med 7 netter i New York. Bryllupsreisen var fantastisk, og vi begge koste oss like mye. Mannen var spesielt imponert, for jeg sto for planleggingen, og jeg var nøye med å få til noe som kunne tilfredstille oss begge. Det ble en blanding av herlig strandferie, cruise og byferie. Virkelig drømmereisen! Mvh Yvonne Hørtes veldig fantastisk ut! Tror jeg kontakter deg den dagen jeg skal planlegge min bryllupsreise
Anglofil Skrevet 3. september 2012 #17 Skrevet 3. september 2012 Hørtes veldig fantastisk ut! Tror jeg kontakter deg den dagen jeg skal planlegge min bryllupsreise Hehe, gjør gjerne det, jeg hjelper gladelig til. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #18 Skrevet 3. september 2012 Vi reiste rundt i 6 mnd i Asia. Helt fantastisk. Absolutt ingen luksuriøs ferie, bortsett fra et par netter helt på slutten av oppholdet, men vi ville ikke hatt det annerledes en uforglemmelig reise og aldri i verden om vi ville byttet den bort for to-tre uker i luksus. Anonym poster: c161f44c16b711df5b4f6223daa71f25
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 Vi dro på langweekend til London. Herlig by, og vi koste oss masse. Det eneste vi angrer på er at vi ikke la litt mer penger i hotellet, for det var en smule shabby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå