Gå til innhold

For stor for godnatt-kosen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her får 16 åringen klem hver kveld :klemmer: Og han synes det er helt ok (tror faktisk han synes det er litt koselig!)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså; Når er barn for store for nattaklemmer? :klo:

Anonym poster: eb5ecd4fe21bacf783205abc8937e842

I følge min mor så er det sånn ca når du blir født... Jeg derimot klemmer ennå min myndige sønn. Så det varierer tydeligvis. Jeg stemmer for å sterilisere alle som ikke gir ungene sine klemmer.

• Liker 6
Skrevet

haha husker da jeg overnattet hos bestevenninnen min på ungdomskolen, så kom alltid moren inn og sa at hun var glad i oss og kysset oss på kinnet eller ga oss klem. Syntes det var koselig jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg får fremdeles nattaklemmer dersom jeg sover hjemme jeg :fnise: Og det er bare koselig!

Så sant barna vil ha/gi nattakos ser jeg ingen problemer i det :) Men synes ikke noe om det dersom du må tvinge deg til en klem. Svigermor var slik med kjæresten min da vi ble sammen i tenårene. Ubehagelig for alle.... :blink:

Skrevet

Jeg klemmer mine unger å lenge de fortsatt vil ha klem. De to eldste har ikke ønsket klemmer på noen år men minstejenta er over 12 og vil stadig ha klemmer både av meg og faren, og spesielt nattaklem. Og har hun venninner på overnatting så får de også nattaklemmer om de ønsker dette selv. :)

De elste er snart så gamle at de muligen vil ta opp igjen den tradisjonen med klemmer når de skal dra idet minste.

Jeg vokste opp uten klemming hjemme, men ble gradvis vant til det i ungdommen i forbindelse med venner o.l. Nå klemmer jeg dem som føles naturlig og jeg er snart 40. Og min farmor får gjerne klemmer når vi møtes, og alltid når jeg skal dra, og hun er over 90 :D

Skrevet

Mine tenåringer på 14 og 16 gir oss fortsatt nattakos.Og det skal de fortsette med til de flytter ut!

Neida,høres jo strengt ut,men det er en ting jeg virkelig setter pris på ,at de gir kos selv om de er blitt eldre.

Skrevet

Min sønn skal alltid få klem!!!! Kosemoseoverdose!

Men nå er min 5 år da, men håper han vil kosse mamma i laaaange mange år til :smilorange:

Skrevet

Som andre her sier, man blir aldri for gammel for nattaklemmer. Jeg bodde hjemme hos mamm til jeg var 22, og fikk alltid nattaklem om jeg var hjemme da hun la seg. Og får det fortsatt om jeg sover hjemme, er 26. Antakelig har ikke venninna di vokst opp med nattaklemmer, og det er jo egentlig bare trist.

• Liker 1
Skrevet

I hvilken alder begynner det å bli unaturlig å gi barn godnattklemmer?

Hadde besøk av en veninne akkurat rundt leggetiden til eldste som akkurat er blitt 7 år, og hun spurte om h*n ikke begynte å bli litt for stor for det?

Jeg føler ikke at det er unaturlig og gir en god klem og et kyss på pannen hver kveld. Pappaen varierer det med, men som oftest han også. Men sånn er vel bare pappaer, eller? ;)

Men altså; Når er barn for store for nattaklemmer? :klo:

Anonym poster: eb5ecd4fe21bacf783205abc8937e842

Jeg har fått nattaklemmer fast fra mamma helt til 17-18 års alderen. Jeg syns det bare er koselig jeg :) Ingenting galt i en klem :klemmer:

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg var vel passert 20 før nattakos ble rart å få/gi, faktisk ...

Skrevet

Man kan vel aldri bli for stor til å få klem!

Mine unger er 15 og 11, og begge får nattaklem hver kveld. :klemmer:

Og har de overnattingsbesøk, gir jeg gjerne gjesten en klem også.

Vi voksne gir også hverandre en nattaklem om vi ikke legger oss samtidig.

Skrevet

Jeg ga både mamma og pappa nattaklemmer til jeg var 15-16, jeg.

Skrevet

Hvordan kan en SJUåring være for stor til nattakos? Som alle over her sier så blir man aldri for stor til det. Har venninna di barn selv?

Skrevet

Hvordan kan en SJUåring være for stor til nattakos? Som alle over her sier så blir man aldri for stor til det. Har venninna di barn selv?

Håper ikke det...

• Liker 2
Skrevet

TS her! Hatt noen veldig hektiske dager ;)

Hun har ikke barn selv. Så en 7-åring ser vel veldig stor ut i hennes øyne? Men for meg så er 7 år enda bare småbarnet.

Og jeg mener også at så lenge de vil ha kosen selv så må de få det. Uansett når på døgnet det måtte være.

Jeg ble så sjokkert over det, at jeg måtte bare se hva andre hadde å si om det. Og min mistanke var rett: Det er ikke jeg som har et skrudd syn på det, hehe ;)

Brutal Mann:

Trist at du har følt det slik i forhold til moren din. Ikke for å være frekk, men det forklarer jo litt av synet ditt på kvinner og hvorfor du ikke finner noen som virkelig er verdt å beholde.

:klemmer:

TS :)

Anonym poster: e294a474cfa024e87794d2614891b7c1

Skrevet (endret)

Jeg har passert 30 og gir fortsatt mine foreldre nattakos når jeg overnatter hos dem.

Alle i min familie gjør det, også min eldre søster hvis vi er på overnatting med hele familien.

Endret av Minya
Skrevet

Min mann har voksne barn og de gir fremdeles nattakos når de ligger over. Koselig :)

Skrevet

Aldri, håper jeg! Jeg får fortsatt nattakos av moren min når jeg er hos henne!

Tenåringen min får heller ikke legge seg uten en nattakos. Håper det varer!

Skrevet

Tror mine foreldre stoppet da jeg var ca. 12.

Skrevet

Tror mine foreldre stoppet da jeg var ca. 12.

var det noen spesiell grunn til det, eller ble det bare sånn?

Anonym poster: e294a474cfa024e87794d2614891b7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...