Gå til innhold

For stor for godnatt-kosen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken alder begynner det å bli unaturlig å gi barn godnattklemmer?

Hadde besøk av en veninne akkurat rundt leggetiden til eldste som akkurat er blitt 7 år, og hun spurte om h*n ikke begynte å bli litt for stor for det?

Jeg føler ikke at det er unaturlig og gir en god klem og et kyss på pannen hver kveld. Pappaen varierer det med, men som oftest han også. Men sånn er vel bare pappaer, eller? ;)

Men altså; Når er barn for store for nattaklemmer? :klo:

Anonym poster: eb5ecd4fe21bacf783205abc8937e842

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Tror jeg ga nattakos til jeg begynte på videregående eller noe sånt jeg :ler: Sju år er da absolutt ikke for stort mener jeg!

• Liker 2
Skrevet

Mine er 7, 9 og 11,5 og det er en selvfølge m nattakos for de fremdeles.

• Liker 3
Skrevet

Jeg går alltid inn til jentene før de slukker lyset og gir de en godnattklem:-) Minste er 9 (hun vil fortsatt at jeg skal synge godnattsang til henne også, så sant hun ikke har venninner på overnatting), størstejenta er 15. Har hun venninnen sin på overnatting får hun en nattaklem også:-)

• Liker 7
Skrevet

Stebrødrene mine (11 og 13) deler fortsatt ut nattaklemmer til familien før de legger seg. Ingenting galt i det så lenge det er frivillig. Store barn trenger også nærhet.

Skrevet

I hvilken alder begynner det å bli unaturlig å gi barn godnattklemmer?

Hadde besøk av en veninne akkurat rundt leggetiden til eldste som akkurat er blitt 7 år, og hun spurte om h*n ikke begynte å bli litt for stor for det?

Jeg føler ikke at det er unaturlig og gir en god klem og et kyss på pannen hver kveld. Pappaen varierer det med, men som oftest han også. Men sånn er vel bare pappaer, eller? ;)

Men altså; Når er barn for store for nattaklemmer? :klo:

Anonym poster: eb5ecd4fe21bacf783205abc8937e842

Selv fikk jeg sikkert nattaklemmer frem til jeg var fjortis! Og syns det var kos, men foreldrene mine gjorde det ikke foran andre - det hadde sikkert vært flaut ;)

Skrevet

De er for store når de selv vil slutte med det ;) jeg har et barn som er noe større enn ditt, og hun kommer til å få nattakos til hun sier fra at det er nok.

Synes det er koselig med nattakos, jeg :)

<br /><br /> Anonym poster: 39bdec41d293588d548422147d60496e

• Liker 1
Skrevet

Jeg får fortsatt nattakos av eldste stesønn som snart er 17, jeg....

De på straks 13 og 12 også - og hun som straks fyller 7 er på INGEN måte for stor, det mener hun ikke selv heller ser det ut som!

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor ikke hjemme lengre da, men ga nattaklem til foreldrene mine frem til jeg flyttet ut (ikke sånn at jeg måtte ha klem da, men hvis de var der når jeg gikk for å legge meg...), gjør det enda hvis jeg overnatter hos dem. Skjønner ikke hvorfor man liksom skal bli for stor til det...

• Liker 4
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Kan man bli for gammel for nattaklem altså? Jeg får fortsatt klem når jeg er på overnattingsbesøk til mamma og pappa før vi legger oss, og jeg er 25 :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Har to sønner en på 18,5 og en på 14. Får nattakos stort sett vær kveld ennå når de er hjemme :-)

Vi gir hverandre en klem rett som det er ellers på dagen også, om noen plutselig får lyst til å gi en klem.

Gutta gjør ikke noe forskjell om vi eller dem har besøk.

Kan tenkes det har noe med vanen å gjøre. Er oppvokst selv med at vi klemmer på hverandre når vi møtes, til kvelden, om noen er lei seg ol. Litt naturlig nærkontakt. Er vel det at jeg på en måte har ført det videre til våre barn igjen.

På mannen mins side er de mer kjølige slik, men de har nå blidt vant med meg og ungene ettersom årene har gått og løst opp litt på slikt.

Skrevet

Man er aldri for stor for nattaklemmer! Jeg er 18 og får fremdeles nattaklem :)

• Liker 2
Skrevet

Man blir aldri for gammel for klemmer. Merkelig utsagn fra venninnen din.

• Liker 5
Skrevet

Mine er voksne - men er de hjemme så er det nattaklem til mamma.

• Liker 1
Skrevet

En sjuåring er da på ingen måte for stor til å gi/få nattaklem :hakeslepp:

Jeg kommer aldri til å synes ungene mine blir for store til en klem, og håper de vokser opp og mener det samme! (for det skal selvsagt være noe begge parter ønsker)

• Liker 1
Skrevet

Eldstemann er 12 og vi natteklemmer hver kveld. Noen ganger når han har besøk synes han det er litt flaut. Da slipper han :-) Men jeg har sagt fra at jeg SKAL ha klem selv om han er "stor" Rett og slet fordi jeg vil kjenne om det lukter røyk av han når han blir litt eldre, Og dette synes han er helt greit. Så da sikrer jeg lungene til gullet mitt, pluss at jeg får klem at guttn som tror han er for stor :-P

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg klemmer foreldrene mine når vi sover på samme sted, og jeg er 31!

• Liker 2
Skrevet

Når jeg er hjemme får jeg nattakos av både mamma og pappa og jeg er 33 år ;)

Da mormor levde fikk forresten mamma nattakos av henne også da vi var der og de var hhv 82 og 60 ;)

Skrevet

Jeg gir bestemoren min en nattakos når jeg sover over hos henne jeg, hun er 87 og jeg 36:-) Blir aldri for gammel for nattakos!

• Liker 1
Skrevet

For stor for klemmer? Nå har jeg hørt det også :overrasket:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...