Gå til innhold

Blinklyset blinker ikke - Inne i bilen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I går sluttet plutselig signalet for blinklyset på venstre side å virke. Altså, selve blinklyset fungerer og jeg hører lyden, men den grønne pilen som pleide å blinke i instrumentpanelet mitt er borte.

Jeg har ikke hatt bil så lenge og aner ikke hva som er galt. Det gjelder bare signalet til venstre, det høyre blinker som det skal. Noen som vet hva som må fikses/byttes og om det er noe jeg kan gjøre selv?

Kan jo legge til at dette dreier seg om en 2003-modell Nissan Micra.

Endret av Iah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille led-pære i dashbordet som er gåen kanskje?

(fant ikke noen med nissan micra)

Anonym poster: 5bdcad65dbf5fead9a1c40f10ed74267

Skrevet

Ja! Tenkte ikke en gang på at det selvfølgelig sitter en pære bak der. Ser at dette ikke er noe kan fikse selv, så da får det bare være enn så lenge. Den skal vel unansett snart på service, så da kan jeg be de fikse det da.

Tusen takk for svar.

Skrevet

Tips! Prøv varsel-blinkersen (den som blinker både høyre og venstre samtidig). Den går på en egen kurs (bruker en annen sikring). Hvis venstre side på instrumentpanelet ikke vil da heller så er det garantert den lille led-pæren i instrumentpanelet som må byttes. Like greit å gjøre på verksted ja. Det er fort gjort, tipper den jobben kommer på mellom 250-500 kroner, beroende på hvor mye de tar i timelønn og så videre, og så videre. Ikke så farlig dyrt med andre ord. Mye dyrere hvis en gjør det selv og gjør noe galt. :P

Anonym poster: 5bdcad65dbf5fead9a1c40f10ed74267

Skrevet

Supert tips! Skal sjekke det når jeg ferdig på jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...