Gå til innhold

Lettvin mat til sammenkomst etter jobb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er min tur til å ha en 10-12 stykker på en uformell sammenkomst etter jobb.

Men er så usikker på hva jeg skal servere. Siden det nå er sommer kunne jo grilling vært mulig, men jeg er ikke så god på å grille kjøtt. Tenkte på indisk eller thai gryte men det er jo litt mer vintermat føler jeg. Pizza og taco har alle andre hatt så det bortfaller derfor.

Det beste hadde vært noe som jeg kunne lage dagen før siden jeg ikke har mye tid før innrykket skjer. Tid er viktigere enn pris i dette tilfellet.

Takknemlig for litt hjelp her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårruller? Tror de kan lages klare dagen før og så steker du de bare rett før kollegaene dine kommer (jeg har brukt oppskriften til MatPrat men er jo mange variasjoner du kan lage)

Skrevet

hva med litt enkel tapas ? det kan du lage i forveien :)

Skrevet

Hva med lasagne? Den kan lages dagen i forveien og bare varmes opp :)

Anonym poster: bcde4b49caf744512fc0a17e92a94333

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Tapas? Er kjempegodt, enkelt og alle vil finne noe de liker.

Endret av Borghild
Gjest gjest17
Skrevet (endret)

Synes lasagne var ett bra forslag. Lag den ferdig dagen i forveien og stek den når gjestene kommer. Focaccia er og godt til og veldig enkelt å lage, "som mine dager er"-bloggen har en kjemegod oppskrift! Og en enkel sidesalat, kjøp noe ferdigkuttet salatblanding og ha i litt rødløk i ringer og cherrytomat? :-)

Her er linken til brødet. Lages i kjapt og enkelt i langpanne.

http://somminedagerer.blogspot.no/2008/08/foccacia-italiensk-brd-p-sitt-best.html

Endret av delirious
Skrevet

Hjemmelaget rekesalat er godt, og det kan gjerne stå til dagen etter. Det er jo godt å ha noe kjølig i sommervarmen.

Anonym poster: 8175af117f6a68e0bba47b2ec658f947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...